ustalono już czego to bedzie rok?

31. Data: 2009-02-17 21:35:53

Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
news:1dfa.0000005b.499b1b39@newsgate.onet.pl...

> Tyle to wiem. Seksmisja.
> :-))
> Tylko coś mi ta cenzura nie umie zaskoczyć.

ogladałem film "Austeria" przed końcową ingerencją cenzury
scena końcowa, hasydzi biegną do rzeki kąpać się
w oryginale było, że do nich strzelają z karabinów maszynowych
zmieniono na huk armat
bo ci co strzelają z ckmów to widza do kogo strzelają
---
ciemność, ciemność widzę - powstało za czasów komuny i cenzury - wtedy gdy
było znane powiedzenie Kaliny Jędrusik:
"Nie, nie, nie budź mnie, śni mi się tak ciekawie
Jest piękniej w moim śnie niż tam na waszej jawie"
SJS

32. Data: 2009-02-17 21:37:57

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku!!!
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> No to może zaproponuję pszczołę.
> Pożyteczna, niebrzydka, pracowita jak wszyscy ogrodnicy
> i trudno sobie wyobrazić ogród bez pszczoły.
> A z miodku zebranego jesienią mozna zrobić miód pitny
> na zimę (dla relaksu i zdrowia)

jeśli przeżyją
bo od około połowy lutego do połowy marca jest dla nich najgorszy czas
SJS

33. Data: 2009-02-17 21:46:48

Od: "Moon" <A...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> Mon Ty stary lisie nie prowokuj!
> Spostrzegłeś, że <Wysoka A W Sprawach Patrona Grupy Nigdy Nieomylna
> Komisja> nie podała pełnej treści regulaminu i już mieszasz
> spryciarzu? Uzupełniając W/W Wysoką Komisję dodam że:
> Roczny patron grupy nie musi być piękny, ale powinien być pożyteczny.
> Zatem ślimaczory odpadają.

o w mordę.
no to może taką niejednoznaczną mrówę podam.
niby pozytywna, ale kopie i dziurkuje, taki Jekkyl&Hyde ogrodów.
mrowiska w trawniku straszne są, ale mrówy czyszczą, czyszczą...

moon

34. Data: 2009-02-18 07:15:17

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> no to może taką niejednoznaczną mrówę podam.
> niby pozytywna, ale kopie i dziurkuje, taki Jekkyl&Hyde ogrodów.
> mrowiska w trawniku straszne są, ale mrówy czyszczą, czyszczą...

Mrówa w lesie jest cacy ale w ogródku nie bardzo.
Wiosną wynosi jaja mszyc na brzoskwinie i nie tylko.
Przeto jej udział w mnożeniu mszyc jest ewidentny.
A ten/ta szkodnik, który/która przynosi nam do ogródka plagę mszyc
patronem grupy nie powinna być.
Jeśli jednak trzymać się standardu:
"może być brzydkie ale musi być pożyteczne"
to wycofuję sikorkę a proponuję dżdżownicę.
Jednoznacznie mało urokliwa, ale niezaprzeczalnie
pożyteczna jak producent humusu w naszych kompostownikach.
Przyznasz, że humus dla każdego ogrodnika ma wartość wielką.

Pozdrawiam pogodnie

35. Data: 2009-02-18 08:23:28

Temat: ja oddaję głos na kota
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki pisze:

> [...]
> W tym celu powołana Komisja Skrutacyjna uczciwie glosy liczyć będzie!
> (jak w latach poprzednich).
>
> Regulamin jest prosty:
> -każdy może oddać jeden jedyny głos na jednego zwierza, kwiata lub inną
> roślinę, którą sam zgłosi lub poprze inne zgłoszenie,
> -nie można glosować na patronów lat poprzednich:
> kreta - Rok Kreta 2003
> jeża - Rok Jeża 2004
> sępa - Rok Sępa 2005
> ropuchę - Rok Ropuszy 2006
> biedronkę - Rok Biedronki 2007
> (nie bylo glosowania w 2008 roku)
> - głosowanie kończy się18 marca o godz. 24.00

Byłem przedtem psiarkiem i raczej nie lubiłem kotów
ale pewnego dnia na mojej Ponderozie pojawił się Koteczek
i stał się on moim towarzyszem i gospodarzem ogrodu
Jako ogrodnik sypia w skrzynce ogrodniczej
:)
http://trawki.pl/images/inne/dobrze%20polezec%20przy
%20Zubrze.JPG
W słoncu, w deszczu i śniegu ma baczenie na wszystko co dzieje się w
ogrodzie:
http://trawki.pl/images/inne/PICT1119.JPG
http://trawki.pl/images/inne/PICT0949.JPG
gnębiąc krety , myszy i wszystko inne co wejdzie na teren sadu i ogrodu
Muszę go tylko jeszcze nauczyć plewić
bo "nawożenie" wychodzi jemu juz bardzo dobrze
:)))
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

sklep: http://trawki.pl/

36. Data: 2009-02-18 08:48:49

Temat: Re: ja oddaję głos na kota
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> [...]
> Muszę go tylko jeszcze nauczyć plewić
> bo "nawożenie" wychodzi jemu juz bardzo dobrze

Śliczny kot. U mnie wszystkie lata są latami kotów, ale kot jako
patron ogrodów nie przejdzie. Ciągle jeszcze pokutuje zabobon, ze tam
gdzie są koty nie ma ptaków :(

Krycha z kotami dużą ilością ptaków w ogrodzie
Najpiękniejszą muzyką przed snem

37. Data: 2009-02-18 08:50:20

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba napisał:
(...)
> [...]
> pożyteczna jak producent humusu w naszych kompostownikach.
> Przyznasz, że humus dla każdego ogrodnika ma wartość wielką.

Popieram dżdżownicę. Bardzo pożyteczny stworek.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

38. Data: 2009-02-18 09:01:32

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> [...]
> gdzie są koty nie ma ptaków :(
>
> Krycha z kotami dużą ilością ptaków w ogrodzie
O moim kocie mozna powiedziec dużo dobrego ale nie to,
ze jest ładny
:)
Jak był młody to probował ganiać ptaki
ale kiedyś oberwał od jaskułek a poza tym dotarło do niego,
ze z jego grubym tyłkiem i krowim umaszczeniem nie ma szans złowic ptaszki
:)

39. Data: 2009-02-18 09:25:33

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> :)
> O moim kocie mozna powiedziec dużo dobrego ale nie to,
> ze jest ładny
> :)

Mnie się podoba, no ale mnie się każdy kot podoba :)
Jedna moja kotpanna ma krówkowate umaszczenie.

> Jak był młody to probował ganiać ptaki
> ale kiedyś oberwał od jaskułek a poza tym dotarło do niego,
> ze z jego grubym tyłkiem i krowim umaszczeniem nie ma szans złowic ptaszki
> :)

Nawet pręgowaniec w barwach ochronnych nie złapie zdrowego ptaka. Kot
to selekcjoner, łapie chore albo głupsze młode.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

40. Data: 2009-02-18 09:39:27

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> Mnie się podoba, no ale mnie się każdy kot podoba :)
> Jedna moja kotpanna ma krówkowate umaszczenie.
:)
Mi najbardziej podobał by się jakiś tygrys albo rys
ale chyba przjdzie mi sie zadowolic rudoumaszczonym
pręgowanym Leśnym kotem norweskim
:)
Ale zanim kiedyś na tyle zgłupieję aby wydać ze 2000 zl na kota
to mam obstalowana rudą narzeczoną dla Koteczka.
Tak się zastanawiam jak on ją przyjmie na Ponderozie bo ta moja wredota
gnębi wszystkie koty w całej wsi.
:)))))))
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
sklep: http://trawki.pl/

co to jest?
"bolt" u roślin - jak po polsku?
Marsz ku wyzwoleniu konopi
chore kaktusy
ZŁĄCZKI DO RUR PE DO NAWADNIANIA OGRODÓW