ustalono już czego to bedzie rok?

51. Data: 2009-02-18 22:45:00

Temat: Re: ja oddaję głos na kota
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 23:23:02 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> jak mało kiedy masz tym razem rację
> :)))
> Ja coprawda nie ganiam kotów po wsi
> ale posturę i charaktery mamy podobne
> :))))
> Ty jestes psiarek a psy to lizusy i sługusy

O,o,o - proszę nie obrażać mojego owczarka-niemca, który kiedy chce, ma
mnie gdzieś, ale dokładnie wie, kiedy może sobie na to pozwolić, a kiedy
nie, i wcale nie jest sługusem, bo ma swoją psią niezależność, wyrażaną
poprzez okresowe, sytuacyjne, pozorowane niesłyszenie, niewidzenie i
nierozumienie :-DDD
A drugi pies, sznaucer olbrzym, bestia, klamać potrafi jak z nut, zupełnie
nie po zwierzęcemu! I jeszcze mi w oczy przy tym patrzy niewinnie,
bezczelny. Czasem aż wątpię, czy ta kolejna dziura pod ogrodzeniem to aby
się sama nie zrobiła, a on caly czas może rzeczywiście był w obrębie
działki i wcale to a wcale nie wychodził, choć przecie łeb przeorany drutem
ogrodzeniowym ma wzdłuż aż do krwi i irokez z sierści na tym łbie mówią
zupełnie co innego. O!
:-)

52. Data: 2009-02-18 22:48:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 11:30:28 +0100, Krystyna Chiger napisał(a):

> Czasem hodowle oddają za darmo zaprzyjaźnionym ludziom, tak dostałam
> syberyjczyka.

Jakbys wiedziała coś o zbędnym kotku - to się chętnie zaprzyjaźnię z taką
hodowlą. A już gdyby to była hodowla rosyjskich niebieskich albo norweskich
leśnych - to płaszczę się zupełnie do nieprzytomności, wszelkie rodowody
mam w głebokim... byle tylko kotek miły był, może być z paskudnego
mezaliansu nawet ;-D

53. Data: 2009-02-18 23:23:22

Od: "Moon" <A...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No to może Rok Wszystkich Ptaszków?

to moze Dużych, choć...?

moon

54. Data: 2009-02-18 23:30:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 00:23:22 +0100, Moon napisał(a):

> to moze Dużych, choć...?
>
> moon

Duże ptaszki źle (tzn nie w TYM temacie) się będą kojarzyły w nazwie roku
;-PPP

55. Data: 2009-02-19 02:25:05

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Kot to selekcjoner, łapie chore albo głupsze młode.

Jak złapie, to przed pożarciem robi im badanie stanu zdrowia
i przeprowadza test na inteligencję?
:-)

56. Data: 2009-02-19 08:00:31

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gni28t$j16$1@nemesis.news.neostrada.pl Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> :))))
> Ty jestes psiarek a psy to lizusy i sługusy
> :)

Hejka. Przecież jak nikt potrafisz to ocenić. ;-)
Pozdrawiam chcrakterystycznie Ja...cki

57. Data: 2009-02-19 14:22:45

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> Bardzo ładne, szczególnie te ich pioropuszaste ogony
> Jak wielkie są one ?

Trochę mniejsze od norweskich, ale większe od przeciętnego dachowca.
Mój pióropuszstą kitę nosi w górę, ale niektóre noszą poziomo jak lis.

> :)
> dzis przyprowadził na obiad jedna panienke
> ale "nieśmiała " jakaś była i nie chciała wejść do domu
> :)
Koty są dobrze wychowane. Na pierwszej wizycie nie wpakuje się
od razu do domu ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

58. Data: 2009-02-19 14:28:02

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba napisał:
> Jak złapie, to przed pożarciem robi im badanie stanu zdrowia
> i przeprowadza test na inteligencję?
> :-)

Po prostu normalnego nie złapie. Zawsze w stajni mojej i w
zaprzyjaźnionych są i jaskółki, i koty. Jednego roku jakaś
niewydarzona jaskółcza para zrobiła gniazdo w takim miejscu,
że nawet kotów nie było trzeba. Wystarczyło parę razy przegapić
dzieci oglądające jajeczka, żeby nic z piskląt nie było. Nie wiem,
czy ta para następne gniazdo zbudowała z sensem, ale jeżeli nie,
to nie nadawała się na rodziców i tyle.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

59. Data: 2009-02-19 16:48:03

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> Ja coprawda nie ganiam kotów po wsi
> ale posturę i charaktery mamy podobne

A gumofilce :-)

Pozdrawiam, Barbara

60. Data: 2009-02-19 20:00:37

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> Trochę mniejsze od norweskich, ale większe od przeciętnego dachowca.
> Mój pióropuszstą kitę nosi w górę, ale niektóre noszą poziomo jak lis.
:)
naprawdę podoba mi się ta rasa
:)
kiedyś nawet zastanawiałem sie co to za koty mają takie ogony
ale jakos uleciało dojść szczegółów
:)
> Koty są dobrze wychowane. Na pierwszej wizycie nie wpakuje się
> od razu do domu ;)
:)
ona z sasiedniego gospodarstwa a tam koty nie są przyzwyczajone do
bywania na pokojach
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
sklep: http://trawki.pl/

co to jest?
"bolt" u roślin - jak po polsku?
Marsz ku wyzwoleniu konopi
chore kaktusy
ZŁĄCZKI DO RUR PE DO NAWADNIANIA OGRODÓW