ustalono już czego to bedzie rok?

61. Data: 2009-02-20 07:52:04

Temat: Re: ja oddaję głos na kota
Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@h...pl> wrote in message
news:499be344@news.home.net.pl...

> Czasem hodowle oddają za darmo zaprzyjaźnionym ludziom, tak dostałam
> syberyjczyka.

A jak się można zaprzyjaźnić z taką hodowlą?
Może zdarzaja się kocięta nie tak "czystej rasy" które nie powinny
dalej sie rozmnażać? Mnie interesuje kot(ka) dla wspólnego spędzania
czasu a nie rozrodu :)

62. Data: 2009-02-20 10:44:03

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik michalek napisał:

> A jak się można zaprzyjaźnić z taką hodowlą?

Nie wiem, ja kociara jestem od zawsze, więc trochę innych kociarzy
znam. Czasem pomagałam znaleźć dom, np. dla kota, który miał plamkę
w nieodpowiednim miejscu i jako przyszły ojciec został
zdyskwalifikowany.

> Może zdarzaja się kocięta nie tak "czystej rasy" które nie powinny
> dalej sie rozmnażać? Mnie interesuje kot(ka) dla wspólnego spędzania
> czasu a nie rozrodu :)

Nie wystawowe są tańsze. Czasem ludzie szukają domu dla dorosłych kotów
rasowych, które straciły opiekunów, czasem ktoś znajduje kota
niekoniecznie rasowego, ale w typie danej rasy. Jeżeli Cię to
interesuje, musisz śledzić na kociej grupie, kocich forach a nawet
adopcje przez allegro. Przy okazji poczytaj o kotach, bo nikt
dbający o los zwierząt nie odda kota bez "przeegzaminowania"
przyszłego opiekuna.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

63. Data: 2009-02-20 10:49:21

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku!!!
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Popieram kandydaturę pszczoły.
>
> Pozdrawiam
> Antoni Broniak

Ja też podpisuję się pod pszczołą :-)
Serdecznie pozdrawiam - Jagoda

64. Data: 2009-02-20 11:50:59

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Jerzy Wierzchnicki* też... dzwoni swymi zębami:

> -nie można glosować na patronów lat poprzednich:

Skoro kret już zaklepany to ja głosuję na podobnego szkodnika - *nornicę*.
Też france ryją trawnik....

Magda *gdaMa*

65. Data: 2009-02-20 15:06:04

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> adopcje przez allegro. Przy okazji poczytaj o kotach, bo nikt
> dbający o los zwierząt nie odda kota bez "przeegzaminowania"
> przyszłego opiekuna.

Mam od 10lat kota z alergią pokarmową (specjalne jedzenie itp.).
Różnych doświadczeń przysparza taki przypadek bez liku :)
Myslę, że jeszcze drugie 10 pociągnie, ale czasem przydał(a)by
mu się "pobratymca" bo w kocich zabawach człowiek jest tylko
namiastką prawdziwego kompana.

66. Data: 2009-02-20 16:31:12

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gdaMa napisał:

> Skoro kret już zaklepany to ja głosuję na podobnego szkodnika - *nornicę*.
> Też france ryją trawnik....

Kret nie jest szkodnikiem

pozdrawiam, Barbara

67. Data: 2009-02-20 16:36:30

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myslę, że jeszcze drugie 10 pociągnie, ale czasem przydał(a)by
> mu się "pobratymca" bo w kocich zabawach człowiek jest tylko

Słusznie. Śledź kocie adopcje tam, gdzie mówiłam, z "egzaminem"
pewnie problemu nie będzie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

68. Data: 2009-02-21 08:40:13

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koty są kochane i śliczne. A to moja Penelopka, najukochańsza, bo
najmłodsza:)

http://picasaweb.google.com/katarzyna.tkaczyk/Penelo
pa#

69. Data: 2009-02-21 09:08:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2009 09:40:13 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Koty są kochane i śliczne. A to moja Penelopka, najukochańsza, bo
> najmłodsza:)
>
> http://picasaweb.google.com/katarzyna.tkaczyk/Penelo
pa#

Tiaaa, co małe, to kochane ;-P

70. Data: 2009-02-21 11:19:20

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:
> Koty są kochane i śliczne. A to moja Penelopka, najukochańsza, bo
> najmłodsza:)
>
> http://picasaweb.google.com/katarzyna.tkaczyk/Penelo
pa#

Cudna trikolorka :) U mnie chyba najukochańsze są te najstarsze,
najmądrzejsze. Ale kot dzieciaki też też są kochane. Właśnie sobie
zrobiły solarium domowe.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

co to jest?
"bolt" u roślin - jak po polsku?
Marsz ku wyzwoleniu konopi
chore kaktusy
ZŁĄCZKI DO RUR PE DO NAWADNIANIA OGRODÓW