ustalono już czego to bedzie rok?

81. Data: 2009-02-22 09:52:29

Temat: Re: ja oddaję głos na kota
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> :)
> Dla mnie to jednak perfidna wredność
> takie zaproszenie do zabawy po to aby ugryźć
> Jak ktos przychodzi do mnie z dziećmi to zawsze ostrzegam,
> żeby nie głaskać ani nie reagować na jego zaczepki
> bo pogryzie
> :)

Słusznie, kot nie jest zabawką dla gości. I umiał to przekazać :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

82. Data: 2009-02-22 09:53:39

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk pisze:

>, nie kładła się na brzuch,

Oczywiście miałam na myśli plecy, brzuchem do góry :)

83. Data: 2009-02-22 09:57:40

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

> Żeby z tymi kotami było to takie oczywiste :)) Ja miałam kocicę, która
> podchodziła, łasiła się, głaskało się ją, a po jakimś czasie nagle
> atakowała, chyba gdy się to znudziło, nie kładła się na brzuch, bo to
> zaproszenie do zabawy byłoby oczywiste :)) Ale ja miałam ja wyczutą i
> wiedziałam kiedy przestać :)

Czyli po prostu rozumiałaś ją. Zwierzę ma ograniczone środki wyrazu
i przekazuje nam swoje oczekiwania tak, jak potrafi. My, ludzie
(podobno mądrzejsi) wymagamy żeby zwierzak rozumiał nasze polecenia,
a często sami nie umiemy go zrozumieć :>

Najpiękniejszą muzyką przed snem

84. Data: 2009-02-22 10:07:07

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku!!!
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Krety żywią się głównie dżdżownicami. :-(

To powinny ryć głównie przy kompostowniku

> http://www.przyrodapolska.pl/styczen05/kret.htm

Pozdrawiam, Barbara

85. Data: 2009-02-22 10:36:43

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> Czyli po prostu rozumiałaś ją.

Nie nazwałabym tego zrozumieniem, bo nie rozumiem dlaczego tak robiła :)
Ale szanowałam (to chyba dobre słowo) jej zachowanie.

>Zwierzę ma ograniczone środki wyrazu
> i przekazuje nam swoje oczekiwania tak, jak potrafi. My, ludzie
> (podobno mądrzejsi) wymagamy żeby zwierzak rozumiał nasze polecenia,
> a często sami nie umiemy go zrozumieć :>

Nie umiemy czy po prostu nie chcemy? moim zdaniem to drugie :)

Pozdrawiam
Kaśka

86. Data: 2009-02-22 11:09:37

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie nazwałabym tego zrozumieniem, bo nie rozumiem dlaczego tak robiła :)
> Ale szanowałam (to chyba dobre słowo) jej zachowanie.

Prawdopodobnie wcześniej próbowała powiedzieć inaczej, ze ma dość
głaskania, ale nie zauważyłaś.

> Nie umiemy czy po prostu nie chcemy? moim zdaniem to drugie :)

Niestety często to drugie :(

Najpiękniejszą muzyką przed snem

87. Data: 2009-02-23 08:30:35

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Krety żywią się głównie dżdżownicami. :-(

Tyko wtedy, kiedy mają ochotę na spaghetti.
Jak mają ochotę na schabowego to znajdują turkucia.
:-))

Pozdrawiam pogodnie

88. Data: 2009-02-23 21:46:59

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:gneopq$rqu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Wydawało się że tradycja już umarła ;-(
> Ale starszyzna pamięta i odezwała się Moon'a głosem. Więc do dzieła,
> jeśli takie jest grupy życzenie.
> Ogłaszam wszem i wobec głosowanie na maskotkę roku ogrodniczego
> 2009/2010 !! Rok ogrodniczy zaczyna się 21 marca 2009 i kończy 20 marca
> 2010. Panowanie nowego potwora trwać aż rok będzie, więc wybór musi być
> słuszny i przemyślany!

Jak kiedyś tak i dziś proponuję

sikorkę

jednego z lekarzy ogrodowych, nieustannie o zgrozo trzebionego
przez hordy miauczących myśliwych.

--

pozdrawiam!
piotr

89. Data: 2009-02-27 11:04:06

Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <A...@y...com> napisał w wiadomości
> trochę nie czytałem...
> więc co to będzie - rok pingwina?
>
> moon
A nie może być 2gą kadencję biedronka? :)
Mi tam się podoba.

Kaja

90. Data: 2009-02-27 11:32:18

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie może być 2gą kadencję biedronka? :)
> Mi tam się podoba.

Więcej maskotek na jeden rok, więc rok cudów, w ogrodzie też.

co to jest?
"bolt" u roślin - jak po polsku?
Marsz ku wyzwoleniu konopi
chore kaktusy
ZŁĄCZKI DO RUR PE DO NAWADNIANIA OGRODÓW