jak ocalić gardło i głos?

1. Data: 2003-05-08 15:43:46

Temat: jak ocalić gardło i głos?
Od: "Irena PASZYK" <i...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, mam taki problem: śpiewam w pewnej kapeli rokowej i po intensywnej
próbie ( a to zawsze 3 godziny pracy) wysiada mi głos, gardło się czerwieni
(trochę), no i w konsekwencji następna próba jest jakościowo gorsza od
poprzedniej. niedługo mamy koncert, a nieco pózniej 4 koncerty w 4 dni.
jeżeli tak bęzie nadal, to będę mogła śpiewać tylko w stylu rap (ewentualnie
death metal;). Poradźcie coś! proszę! może jakieś leki albo recepta od
babci?
dzięki

2. Data: 2003-05-08 17:17:04

Temat: Re: jak ocalić gardło i głos?
Od: "Kwiatuszek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to glupie co napisze ale kiedys bylam na spotkaniu z aktorem i on
powiedzial ze aktorzy przy mowieniu zaciskaja posladki dzieki temu nie boli
gardlo jak duzo sie mowi ,pozatym twoj problem polega na tym ze musisz sie
nauczyc spiewac przepona wtedy gardlo sie nie meczy i moze to zaciskanie
posladkow pomaga .
Np ja kiedys musialam cwiczyc przepone to nauczyciel kazal mi klasc na
brzuch ksiazke i tak oddychac zeby ksiazka sie podnosila i tak samo jak
stoisz i jak wdychasz powietrze przepona to wypychasz brzuch a nie klatke
piersiowa.
Mam nadzieje ze to zroumiale co napisalam.

3. Data: 2003-05-09 13:55:57

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na ul. Spiskiej 16 w Warszawie jest labolatorium glosu i mowy (tel.
znajdziesz na str.Akademii Pedagogiki Specjalnej). Twoj problem sprowadza
sie do zlej emisji glosu, wiec tam z pewnoscia Ci pomoga. Polecam rowniez
ksiazke Bogumily Toczyskiej "Sarabanda w chaszczach" - sa tam opisane
cwiczenia z zakresu emisji glosu jak i dykcji.

pozdrawiam
kr
"Irena PASZYK" <i...@s...waw.pl> wrote in message
> [...]
(ewentualnie
> death metal;). Poradźcie coś! proszę! może jakieś leki albo recepta od

Lamblie - test immunoenzymatyczny (pytanie)
Dziwne objawy
Pytanie o ksiazke
badanie dna oka
kaszel