jak rozpoznać jajeczkowanie?

1. Data: 2005-01-10 21:15:10

Temat: jak rozpoznać jajeczkowanie?
Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie 'wyczuwając' czy 'samosiębadając', tylko z wyników badań?
Badania w fazie folikularnej i lutealnej. W obu przypadkach wyniki w
normie.
Czy coś powinno wyraźnie skoczyć/spaść? Co 'lajkonik' sam może
wywnioskować?

Pzdr.
--
Kami
______________________________

2. Data: 2005-01-10 21:28:22

Temat: Re: jak rozpoznać jajeczkowanie?
Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 Jan 2005 22:15:10 +0100 Kamila Rudnik (JNET) napisał(a):

> [...]
> normie.
> Czy coś powinno wyraźnie skoczyć/spaść? Co 'lajkonik' sam może

Jedynie ciąża jest 100% oznaką, że jajeczkowanie miało miejsce, monitoring
usg daje odpowiedź z dużym prawdopodobieństwem - podobnie jak i pomiar
podstawowej temperatury ciała.
Jakie badania masz na myśli?
Progesteron w ok. 7 dni po ew. owulacji powinien mieć odpowiednią wysokość.

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

3. Data: 2005-01-10 21:45:09

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-01-10 21:57:13

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila Rudnik (JNET) wrote:
> [...]
> normie.
> Czy coś powinno wyraźnie skoczyć/spaść? Co 'lajkonik' sam może

przy użyciu persony możesz w warunkach domowych obserwować swój cykl
zobacz:
www.persona.info.pl

PS: oczywiście i niestety, troche to kosztuje...

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

5. Data: 2005-01-10 22:01:20

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-01-10 22:07:36

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila Rudnik (JNET) wrote:

> [...]
> się z wynikami za kilka dni na wizytę, ale chciałam coś sama z nich
> wywnioskować. Bo widzę sama, że są w normie, ale czy wynika z nich,

hmm
w tym miejscu niestety Ci nie pomogę... :(

7. Data: 2005-01-10 22:17:29

Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 Jan 2005 22:45:09 +0100 Kamila Rudnik (JNET) napisał(a):

> To ja przepiszę wyniki (9 dzień cyklu i 19 dzień cyklu):
> PRG 0,42 ng/ml i 17,15 ng/ml

Progesteron 19dc może wskazywać na to, że owulacja miała miejsce i ciałko
żółte podjęło pracę. Wg mnie wynik ok.

8. Data: 2005-01-10 22:18:51

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Posted At: Monday, January 10, 2005 11:17 PM
Posted To: medycyna
Conversation: jak rozpoznać jajeczkowanie?

> Progesteron 19dc może wskazywać na to, że owulacja miała miejsce i
> [...]

Dziękuję za diagnozę, pani doktor :-D
A poważnie - dzięki za zainteresowanie :-)

--
Kami
______________________________

9. Data: 2005-01-10 22:58:16

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wynikami za kilka dni na wizytę, ale chciałam coś sama z nich
> wywnioskować. Bo widzę sama, że są w normie, ale czy wynika z nich, że

jak rozumiem na czas badań zrobiłas 3 miesieczną przerwę tak aby organizm
wrócił do wlasnej rownowagi hormonalnej po pigulkach

a czy z badan wynika ze masz owulacje hmm..... pewnie tak, w koncu robi sie je
w okreslonych dniach cyklu itd , wiec jesli sa w normmie tzn. ze wszystko
powinno byc ok z owulacją , aczkolwiek lekarzem nie jestem i moge sie mylic co
do swojego rozumowania

pozdr.

Aska

10. Data: 2005-01-10 23:05:27

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Posted At: Monday, January 10, 2005 11:58 PM
> [...]

organizm
> wrócił do wlasnej rownowagi hormonalnej po pigulkach

Nawet dłuższa ta przerwa wyszła. Ale wiesz, u mnie od pierwszego cyklu
wszystko przynajmniej jeśli idzie o długość wróciło do normy. Od razu
28-31 dni.
A poza tym lekarze odchodzą zdaje się od tych 3 miesięcy - słyszałam, że
te badania można robić w drugim po odstawieniu cyklu.

> [...]
robi
> sie je w okreslonych dniach cyklu itd , wiec jesli sa w normmie tzn.

No, na chłopski rozum to owszem...

> aczkolwiek lekarzem nie jestem i moge sie mylic co do swojego
rozumowania

No właśnie, coś jak ja :-)))

--
Kami
mailto: Kami_na_serwerze_Artura
GG# 436414 - tlen: kami_r

oddanie organow..
zaplodnienie pozaustrojowe na czym polega
Gronkowiec a uszkodzenie wątroby
Stan przedzawalowy
podwiazanie jajnikow