jak sie dolaczyc??(OT)

1. Data: 2003-03-19 15:38:02

Temat: jak sie dolaczyc??(OT)
Od: "Martencja" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..Mam pytanie czysto techniczne: od jakiego czasu z zapalem czytam wasze
posty, nie moge jesdnak z Outlooka wyslac swojego - jedynie przez stronke
www2.gazeta.pl. Czy ktos moze podac mi konfiguracje Outlooka tak, zebym mogla
czynnie uczestniczyc w Waszych smakowitych dyskusjach? Z gory dziekuje,
Martencja

1. Data: 2003-03-19 16:01:10

Temat: Re: jak sie dolaczyc??(OT)
Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martencja <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> Czy ktos moze podac mi konfiguracje Outlooka tak,
zebym
> mogla czynnie uczestniczyc w Waszych smakowitych
> dyskusjach?

Narzedzia -> konta -> dodaj -> grupy dyskusyjne ->
login (Twoja nazwa) -> Twoj adres pocztowy, przez ktory
chcesz otrzymywac i wysylac newsy -> nazwa serwera grup
dyskusyjnych np. news.tpi.pl albo news.gazeta.pl (albo
inne) i wszystko pozatwierdzac.

Potem juz tylko wskazujesz: nowe ogloszenie, albo :
odpowiedz grupie i piszesz.

Iris

1. Data: 2003-03-19 16:17:07

Od: "Martencja" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iris, wielkie dzieki! Wyglada na to, ze sie udalo. Pozdrawiam, M.

1. Data: 2003-03-19 16:28:30

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martencja <m...@g...pl> napisał(a):
> Iris, wielkie dzieki! Wyglada na to, ze sie udalo.
> Pozdrawiam, M.

Milego pisania i dyskutowania:)

Iris

1. Data: 2003-03-20 07:38:47

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iris, wielkie dzieki! Wyglada na to, ze sie udalo. Pozdrawiam, M.
==========
Napisz mi, tak z ciekawosci, bo nie rozumiem:
skoro nas czytalas, to musialas przeciez
miec to wszystko juz poustawiane.
Co w takim razie zmienilas w Outlooku?

waldek
===========

1. Data: 2003-03-20 10:51:07

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" waldek " wrote:

> ==========
> Napisz mi, tak z ciekawosci, bo nie rozumiem:
> skoro nas czytalas, to musialas przeciez
> miec to wszystko juz poustawiane.
> Co w takim razie zmienilas w Outlooku?

Mogła czytac przez www

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-20 16:13:48

Od: "Martencja" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okazuje sie, ze moj mezczyzna (znawca, hehehe) ustawil mi news.task.gda.pl.
Dlaczego jednak moglam czytac, a nie moglam wysylac - tego juz nie wiem.
Teraz mam serwer news.gazeta.pl, na tym serwerze mam konto i jest juz OK!!
Pozdrawiam, M.

Przepis na strudel
Rozne rodzaje herbaty- pytanie
A ja znowu z salata wyjezdzam....