Re: jak to jest z tym okapem? ktos moze wie

Data: 2005-06-24 07:24:17
Temat: Re: jak to jest z tym okapem? ktos moze wie
Od: Daga <z...@N...onet.pl>

Arbiter pisze w news:42bb296a$0$2128$f69f905@mamut2.aster.pl

> nieprawda. Mieszkam w 5p i sa okapy.
>
> osobny wyciag dla okapów oraz osobny do wentylacji mieszkań. Ten do okapów
> grawitacyjny, wywietrzny wymuszony. Wszyscy ładuj+- do tej samej rury

To, że ładują, nie znaczy, że wolno. A ja pytałam, czy wolno, a
nie czy inni ładują. ;-))

Mieszkałam w bloku 10-piętrowym na III piętrze i o okapach można
było sobie tylko pomarzyć... Teraz mieszkam w 6-piętrowym na V
piętrze i też nie wolno. To jak to, deweloperzy sobie wymyślili?
Taki kaprys mają? To znaczy, że mogę mieć to w nosie i zamontować
sobie normalny okap? Pytam poważnie.

--
Pozdrowieństwa,
Daga