Re: jak to zrobic?? PERZ

Data: 2005-08-28 12:30:55
Temat: Re: jak to zrobic?? PERZ
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

> chcialam posiac poplon w moim tworzacym sie dopiero ogrodzie
> i przy przekopywaniu okazalo sie ze dzialka jest zaperzona
> STRASZNIE!!!!! wlasciwie nie mozna lopaty czasem wkopac..... MASAKRA!
:))))))
perz to jeden z najlatwiejszych do wytepienia chwastow
:))))))
> ogrod ma na 6arow wiec reczne wybieranie zajeloby mi ze 2lata :)
:)
w zaleznosci od tego
jaka masz glebe oraz jak sie do tego przylozysz
ze 2-3 dni
:)
> co radzicie, jak sie tego pozbyc??? ogrod jest dosc waski (19m x 30m)
> nie wiem czy traktor da rade ..... i czy pomoze.........
:)
pomoglo i daloby
ale nie kazdemu bedzie sie chcialo
:)
opryskiem mozna zlikwidowac perz i inne chwasty
ale i tak bedziesz kopala by wzruszyc
wiec najlepiej by bylo jedno z drugim polaczyc
i mechanicznie ten perz usunac
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal