jak to zrobic?? PERZ

51. Data: 2005-09-01 09:17:18

Temat: Re: jak to zrobic?? PERZ
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:df6blq$emh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Sprzedaj tę działkę. Zarobisz bez roboty.

swietna rada WUJU!
nie po to buduje dom zeby sprzedawac go z dzialka z powodu glupiego
perzu!!!!!

52. Data: 2005-09-01 14:55:40

Temat: Re: jak to zrobic?? PERZ - TYLKO RANDAP!
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ło matko! Ta robota jak ją opisałeś to tylko dla świętych.

TYLKO RANDAP!!! JECHAĆ PO CAŁOŚCI AŻ DO SKUTKU!
A potem można siać, sadzić itp.

Robert

53. Data: 2005-09-01 18:03:53

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ wrote:
> skombinuj mi namiary! pliz!
> widze za z wrocka jestes!!!!!!11
W jakiej dzielnicy Wrocławia masz domek?
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.

54. Data: 2005-09-01 19:47:47

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> napisał w wiadomości
> W jakiej dzielnicy Wrocławia masz domek?

pod wroclawiem-dlugoleka :)

55. Data: 2005-09-01 21:15:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie po to buduje dom zeby sprzedawac go z dzialka z powodu glupiego
> perzu!!!!!

O domu pierwsze słyszę !!!!!

56. Data: 2005-09-01 21:44:41

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> swietna rada WUJU!
> nie po to buduje dom zeby sprzedawac go z dzialka z powodu glupiego
> perzu!!!!!

Słuchaj Boletusa, wie co mówi.Dom zbudujesz w ciągu roku,
a z perzem będziesz walczyć 36 lat i na końcu będziesz czekać
na deszcz,po co CI to?
Pozdrawiam.Mirzan

57. Data: 2005-09-02 17:58:46

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ wrote:
> Użytkownik <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> napisał w wiadomości
>
> pod wroclawiem-dlugoleka :)
Proponuję abyś poszukała ogłoszeń osób oferujących uslugi ogrodnicze typu
"skopię działkę" w poniższych najbliżej Ciebie zlokalizowanych ogrodach:
Polar ul. Kłokoczycka,
Pod Dębem ul. Kłokoczycka,
Sezam ul. Kiełczowska,
Zagroda też w rejonie ul Kłokoczyckiej
zobacz zresztą w miarę nowy plan Zakrzowa i Psiego Pola tam jest pełno POD.
Ogłoszenia takie powinne wisieć na bramie wejściowej lub na tablicy ogłoszeń
zlokalizowanej zazwyczaj przy domu działkowca.
W każdym ogrodzie jest zazwyczaj jeden czy też kilku bezrobotnych którzy
dorabiają. Ci wieszają ogłoszenia. Wie o nich każdy działkowicz którego
zastaniesz chodząc po tych POD.
W ubiegłym roku znajomy spotkany w sklepie ogrodniczym polecal mi gościa
który cały rok mieszka na działce w POD "Dobry gospodarz" (ul. Klecińska)
przy rzece Ślęza, ma strasznie włochatego wilczura (sukę) i dojeżdża na
roboty w okolicznych dzielnicach rowerem. Gość nie wziął dużo, ale chyba
więcej od tych zza wschodniej granicy. Jak wejdziesz do tego POD to zapewne
pierWszy lepszy działkowicz Ci go wskaże. Jak nie działkowicz to gospodarz
czy prezes, których adresy działkowe wiszą na tablicy ogłoszeń. Ale wątpię
czy będzie mu się opłacało dojeżdżać przez cały Wrocław.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.

Drzewo o zwartym pokroju?
skleroza nie boli ale utrudnia zycie