Re: jak wykopać głęboki dół ?

Data: 2008-07-02 15:30:11
Temat: Re: jak wykopać głęboki dół ?
Od: "Panslavista" <p...@h...com>

"AW" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:g4g48i$gh1$1@news.onet.pl...

> To smutne. Rozmawiasz sam ze sobą :-(

Smutasy mają to do siebie, że chcą zaistnieć, a nie mają argumentu, a nawet
nie orientują się o co chodzi.
Wytłumaczą ci moje posty - uzupełniam swoją wcześniejszą wypowiedź o to, co
w niej brakowało z prostych powodów - linki trzeba znaleźć, muszę czasem
przerwać, bo mam inne prace, albo przypomniałem sobie coś czego nauczyłem
się 40 lat temu na dany temat, albo ktoś coś podrzucił więc w komentarzu
uzupełniam jego wypowiedź.
W przypadku pytającego - nie wie jak przeprowadzić pracę, aby
optymalnie - nie napracować się, szybko i dobrze wykonać pracę, więc ode
mnie dostał kilka odpowiedzi wyczerpujacych temat, szkoda, że nie mogę
dołączyć szkiców - nie każdy ma wyobraźnię techniczną.
Robię to z dobrej woli - skoro ciebie nie interesuje temat - po co się
wpierdalasz. Ja pomagam szczerze i bez oszustwa, ty tylko mącisz, jak wielu
z was.