Re: jak wyleczyć zapalenie?

From: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jak wyleczyć zapalenie?
Date: Tue, 10 Dec 2002 21:43:36 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@qa64.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl

On Tue, 10 Dec 2002 17:18:19 +0100, Andrzej Glowacki wrote:

> Związek jest oczywisty. Przecież od początku wątku, dyskutujemy tutaj nad
> prawidłową florą bakteryjną. Dostałem już drugi email, w sprawie
> nietolerancji produktów mlecznych.
> Znów się kłania logiczne myślenie ;-).

Czegoś tu nie rozumiem...
Jaki związek z florą bakteryjną mają niedobory laktazy czy też uczulenie
na kazeinę? A zwłaszcza w aspekcie kandydozy? Owszem, produty mleczne
częściowo przetworzone drogą fermentacji bywają lepiej tolerowane przez
osoby nie tolerujące mleka per se, ale co to ma do rzeczy? To, że
kadnydoza pochwy automatycznie daje nietolerancję mleka?...
Nie przeczę, że temat jest interesujący, ale naprawdę nie widzę
zależności... O ile pamiętam trawienie produktów mlecznych nie odbywa
się w pochwie, niezależnie od tego jak blisko niej znajduje sie przewód
pokarnowy, ani też bakterie kwasu mlekowego (takie czy inne) nie biorą
udziału w trawieniu mleka w przewodzie pokarmowym człowieka - odsyłam do
pierwszej z brzegu fizjologii człowieka (np. tzw. 'małego' Traczyka -
zwięzły, konkretny podręcznik studencki, nieco stary, ale wciąż
aktualny).
A ponieważ posądza się mnie tu o nieumiejętność logicznego myślenia -
uciekam i zaczynam rozwiązywać zadania dla przedszkolaków. Możesz uznać,
że sie poddaję. Nie jestem w stanie pojąć takiej jak powyżej
argumentacji - nie dorosłem widać do tego...
Miłych jogurtów życzę, nie będę się więcej wtrącał w tym wątku.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
Zasady korzystania z Netykiety sa okreslone Netykieta i regulaminem
internetu. (Expert)