jak zrobić panierkę...?

1. Data: 2003-06-02 21:21:01

Temat: jak zrobić panierkę...?
Od: "Zajac" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Szanownych grupowiczów wie jak zrobić panierkę do kurczaka podobną
jak w KFC (na ostro) ???

Dzieki i pozdrawiam,
Zajac

1. Data: 2003-06-02 21:31:26

Temat: Re: jak zrobić panierkę...?
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zajac napisał:
> Czy ktoś z Szanownych grupowiczów wie jak zrobić panierkę do kurczaka podobną
> jak w KFC (na ostro) ???
>
> Dzieki i pozdrawiam,
> Zajac

Najprosciej?
Podejdz do KFC, kup sobie kilka kawalkow kurczaka. Na miejscu albo w
domu obierz kurczaka z panierki. Mieso zjedz albo daj psu albo wyrzuc
natomiast w panierce wytazaj swojego kurzaka, podsmaz troche i zjedz.
A jeszcze prosciej pojsc i po prostu kupic sobie w KFC porcje kurczaka.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-03 01:06:26

Od: marekj <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Zajac wrote:

> Czy ktoś z Szanownych grupowiczów wie jak zrobić panierkę do kurczaka podobną
> jak w KFC (na ostro) ???
>
> Dzieki i pozdrawiam,
> Zajac

Tradycja tej grupy jest od dawna ze pytajacy o panierke od KFC,ciasto na pizze (
i jeszcze
pare innych smakolykow) koncza z kilkoma widelcami w plecach.
Tak naprawde "sekretem" KFC jest sposob smazenia a panierka moze byc dowolna.
Kurczaki w KFC sa smazone w specjalnych garnkach cisnieniowych.
Jest to rodzaj szybkowaru ale UWAGA! nie mozna uzywac zwyklego szybkowaru
bo jego uszczelnienie moze nie wytrzymac znacznie wyzszej temperatury w jakiej
wrze tluszcz (po prostu gumowa uszczelka w tradycyjnym szybkowarze rozlazi sie
i mozesz miec w kuchni powazny pozar).
A sekret polega na tym ,ze w cisnieniowym garnku wypelnionym wrzacym tluszczem
mieso
obsmaza sie szybko na powierzchni a rownoczesnie wewnatrz pozostaje soczyste
bo podwyzszone cisnienie nie pozwala na odparownie sokow przy tym jeszcze
smak przypraw zawartych w panierce jest "wltlaczany" do miesa.
Sprobuj na patelni wyjdzie mniej soczyste a panierka taka jak do schabowych
plus cebula i czosnek w proszku i ostra papryka.
Mozna tez zrobic panierke z pogniecionych w worku foliowym platkow
kukurydzianych lub krakersow.
A najlepiej pojsc do KFC zjesc kilka kawalkow i obrzydnie Ci na kilka miesiecy.

pozdr
marek,glodny..

1. Data: 2003-06-03 06:11:11

Od: "yossarian" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> natomiast w panierce wytazaj swojego kurzaka, podsmaz troche i zjedz.
> A jeszcze prosciej pojsc i po prostu kupic sobie w KFC porcje kurczaka.

Zauważyłem "walkie !", że rzadko kiedy udzielasz forumowiczom mądrych i
przemyślanych odpowiedzi. Jak już jesteś taki mądry, to zobacz w obojętnie
jakim słowniku ortograficznym, czy istnieje takie słowo jak "wytażać".
POdpowiem - w języku polskim NA PEWNO nie...
nie pozdrawiam
yoss

1. Data: 2003-06-03 06:55:56

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

yossarian napisal(a):

>Zauważyłem "walkie !", że rzadko kiedy udzielasz forumowiczom mądrych i
>przemyślanych odpowiedzi.

W temacie Kurczak z KFC jest niezwykle trudno udzielic madrych i
przemyslanych odpowiedzi.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-06-03 07:00:29

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakim słowniku ortograficznym, czy istnieje takie słowo jak "wytażać".
> POdpowiem - w języku polskim NA PEWNO nie...
=========
A nie przyszło Ci do głowy, że w tym "wytazac" to "r" się nie nacisnęło, a
nie kropeczka nad "z", którą bezprawnie dodałeś w swoim cytacie?

waldek
=========

1. Data: 2003-06-03 07:01:29

Od: "yossarian" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:fihodv8ku06kn0b7papejub3kjthuk9phe@4ax.com...

> [...]
>
> --
> Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla
>
> "Every day I make the world a little bit worse."
A może odrobinę więcej tolerancji..?
pozdrawiam
yoss

1. Data: 2003-06-03 07:07:15

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

yossarian napisal(a):

>A może odrobinę więcej tolerancji..?

Abstrahujac od tego, ze pytanie o panierke kurczaka z KFC w ogole
niespecjalnie zasluguje na powazna odpowiedz ;--), to przewija sie ono
non stop. A wygoglanie przepisu wymaga wysilku zblizonego do zera.

BTW odpowiadasz niezgodnie z netykieta.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-06-03 07:07:53

Od: "yossarian" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A nie przyszło Ci do głowy, że w tym "wytazac" to "r" się nie nacisnęło, a
> nie kropeczka nad "z", którą bezprawnie dodałeś w swoim cytacie?

Skomentowałem efekt końcowy. Poza tym - nieświadomość nie wyłącza
odpowiedzialności.

1. Data: 2003-06-03 07:24:45

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisal(a):

>Nastepnie chcialam zwrocic uwage na to, ze jestem kobieta i pisanie do
>mnie w rodzaju meskim troche mnie irytuje.

Zwroc uwage, ze poslugujesz sie bezplciowym nickiem.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

jak się robi prażynki?
wczasym@poczta.onet.pl