Re: jaka kuchenka gazowa

From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: jaka kuchenka gazowa
Date: Sat, 5 May 2012 15:44:27 +0000 (UTC)

quent <x...@x...com> napisał(a):

> To jest kwestia tego jak komu się lepiej gotuje.
> Ja nie wyobrażam sobie pichcić na prądzie. Probowałem kilka razy - porażka.
> Do tego raz jak mi wykipiało na płytę to potem garnka nie mogłem domyć.

Tak jak wszystkiego to i gotowania na kuchence z płytkami trzeba się nauczyć.
Wypadki zdarzają się wszędzie. Mnie też czasami coś wykipi. Na gazowej jeszcze
gorzej. Zdejmowałeś kiedyś osłonę pod palnikami. Syf z gilem pod nią jest.
Robactwo chyba tylko ze względu na temperaturę tam się nie lęgnie. Jak
rozkręcałem elektryczną bo zachciało mi się dołożyć do jednej płytki
zewnętrzny regulator temperatury to tam było tak jak w fabryce zakręcili. Przy
gazowej nie ma szans na założenie takiego regulatora a przy takiej z płytkami
to proste. I do tego bardzo użyteczne. Na początku dostałem w domu informacje
że gównami się zajmuję a teraz się okazuje że jak by dwie płytki miały taki
regulator to by było dopiero dobrze.