Re: jaka kuchenka gazowa

Data: 2012-05-06 00:10:05
Temat: Re: jaka kuchenka gazowa
Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

> Od regulacji temperatury w gazowej masz pokrętło - większy-mniejszy
> płomień i jak Ci naprawdę nie pasuje, to możesz wymienić dyszę. Czym się
> różni ten regulator od skręcania wielkości płomienia, bo jakoś nie kojarzę.
To spróbuj gotować na kuchence gazowej regulując pokrętłem, zupę jarzynową w
temperaturze 75 stopni przez 8 godzin. Gulasz robiony w temperaturze 85 stopni
też inaczej smakuje niż taki co jak się gotował to bulgotał. Wrzenie nie jest
niezbędne do tego żeby coś się ugotowało. Bulgotanie w garnku to puszczanie
pary w gwizdek i pozbywanie się kasy na grzanie atmosfery. Znajdź w necie ile
energii potrzeba na przemianę fazową wody. Przy gotowaniu przemiana fazowa
wody jest do niczego nie potrzebna. Oszczędności w złotówkach wynikające z
tego że nie wrze a ma temperaturę bliską wrzenia są duże. A co istotne
jedzenie jest smaczniejsze. Nie mam pojęcia dlaczego kuchnie elektryczne nie
są fabrycznie wyposażone w regulator temperatury z czujnikiem wkładanym do
garnka.