jaka lodowka

1. Data: 2003-11-16 13:42:54

Temat: jaka lodowka
Od: "ruli" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem tu pierwszy raz wiec licze na wasza wyrozumialosc.
Musze kupic lodowke - mam juz nawet upatrzone dwaw podobne modele jeden
firmy Candy drugi firmy Whirpool.
Czy ktos z Was moze zdecydowanie polecic jedna z tych marek, albo odradzic
druga??
btw. wyposazenie i cena lodowek sa prawie identyczne.
I jeszcze jedno czy ktos z Was uzywa moze lodowki firmy Brandt?? - ja powiem
szczerze zetknaolem sie z ta marka pierwszy raz.
Cena zachecajaca - wyglad tez w porzadku (moze nie wszystkie wykonczenia sa
super ale coz), slyszalem od kogos kto uzywa pralki tej firmy ze wszystko
jest ok.
Czy ktos z Was pomoże wybrac: Candy - Whirpool - Brandt ???

pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedzi.

ruli

1. Data: 2003-11-16 16:37:36

Temat: Re: jaka lodowka
Od: "666" <j...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, oczywiście, wybierz Liebherr...
JaC

1. Data: 2003-11-16 18:21:41

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruli" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> firmy Candy drugi firmy Whirpool.
> Czy ktos z Was moze zdecydowanie polecic jedna z tych marek, albo odradzic

Facet, wybieranie lodowek oraz innnego sprzetu kuchennego to ciezka praca. W
MM jest np kolo 80 modeli. Mnie to zajelo 2 miesiace.
Nie piszesz o jaki rozmiar chodzi, podzial komór, bajery wiec jak my ci
mozemy pomóc? Na nazwe firmy? To troche za malo.

--
Leszek Grelak - Lesio5
"- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

1. Data: 2003-11-17 10:47:28

Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 16 Nov 2003 14:42:54 +0100, "ruli" <b...@r...pl> pisze:

> [...]
>jest ok.
>Czy ktos z Was pomoże wybrac: Candy - Whirpool - Brandt ???

Ja wybrałem Whirpool. Przyjechała już zepsuta, ale natychmiast
wymienili (oczywiście "nigdy wcześniej to się nie zdarzyło").
Funkcjonaność OK, cichośc też. Na nic nie narzekam.
Nie piszesz, skąd jesteś, a to ważne. Whirpool ma magazyny
części zamienych gdzieś na pólnocy, co wydłuża oczekiwanie
na ewentualną wymianę. Whirpool to taka klasa średnia na Zachodzie
- VW, Opel czy Ford. Żaden mercerdes, ale też nie Hundai czy Daewoo.
Brandt = Moulinex (francuski potentat). Uważaj, bo firma ostatnio
chyba padła i nie wiadomokto przejmie resztki. Może się okazać, że
będą zachęcali nabywców Brandta do kupna nowego sprzętu
od firmy, która przejęła upadła spółkę.
Candy nie badałem, więc się nie będę wypowiadał.

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2003-11-17 18:30:07

Od: "ruli" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedzi

pozdrawiam
rulik

Użytkownik "Andrzej Garapich" <g...@n...ma.maila> napisał w wiadomości

> [...]
> będą zachęcali nabywców Brandta do kupna nowego sprzętu
> od firmy, która przejęła upadła spółkę.
> Candy nie badałem, więc się nie będę wypowiadał.

Q: Kominek elektryczny
jaki materac
Ciemna podłoga (deski lub parkiet) jakie wady?
materac
farba do malowania plytek ceramicznych