Re: jaka odzywka dla mnie?

następny post »
From: "Cimeries" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.sport,pl.sci.medycyna
Subject: Re: jaka odzywka dla mnie?
Date: Fri, 20 Apr 2001 21:45:22 +0200

Cien napisał(a) w wiadomości: ...
>I jesli nawet w przypadku sportowcow i modeli to ma usprawiedliwienie.
Jakby
>nie bylo w ten sposob zarabiaja na zycie. To gdy facet bierze prochy aby
sie
>poogladac w lustrze lub poderwac wiecej dziewczyn jest to sygnal, ze
>powinien jak najszybciej udac sie do najblizszego lekarza - psychiatry.

To wlasciwie jak z anoreksja, tylko w druga strone. Anorektyczki tez sa
wiecznie z siebie niezadowolone i maja specyficzny ideal urody. Ogladanie
sie w lustrze staje sie najbardziej czasochlonnym zajeciem. To juz chyba nie
wymaga komentarza:)

>Cien
>

>PS Swoja droga to chyba wszystkie popularne, kolorowe magazyny lansuja
>sylwetke, ktora przecietny mezczyzna, pracujacy na co dzien w biurze, moze
>osiagnac jedynie bardzo intensywnym treningiem i prochami.

Pisma takie probuja odniesc sie do pierwotnych instynktow. Mezczyzna wielki
i silny to potencjalnie dobry samiec i ojciec mogacy zapewnic byt. Jednak
czasy sie zmieniaja, w naszym uduchowionym ucywilizowanym pokoleniu
estetyczne doznania wynosza sie na plan pierwszy. Poza tym pracownik
umyslowy zarabia wiecej niz fizyczny i zachodzi paradoks, bo lepszy byt i
przetrwanie gatunku moga zapewnic wszelkiej masci inteligenci a nie gora
miesa. Tym wiekszy jest to paradoks, ze "pakerzy" statystycznie czesciej
cierpia na bezplodnosc lub impotencje niz przecietni mezczyzni.
Jednak nadal panuja utrarte schemty, ze powodzenie zapewnia wlasnie
uderzanie w te nie wykorzenione jeszcze z nas instynkty, przykladem jest
wlasnie moda na wielkie cialo u mezczyzn czy feromony.

Ale fizycznosc, rzecz ulotna... i tak "rozdziobia nas kruki, wrony";)

pzdrwm
Cimeries