Re: jaka pralke?

Data: 2002-06-07 12:57:23
Temat: Re: jaka pralke?
Od: "vpw" <v...@s...org>

"Paweł Michalewicz" <t...@p...onet.pl> wrote in message
news:adpr2q$mrn$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Czy ktos moglby mi poradzic na bazie wlasnych doswiadczen jaka pralke
> wybrac?
> Zakres cenowy 1500-2000 zl, moze byc nieco wyzej.
> Myslalem o Candy Activa Smart, Whirlpool'u '6 zmysl' lub jakim
> Electrolux'ie. Ostatnio spodobala mi sie tez pralka Hoover'a ale oni robia
> chyba tylko dobre odkurzacze.
>
> Prosze o opinie nt. ew. awaryjnosci, serwisu gwarancyjnego i
> pogwarancyjnego no i ceny ew. czesci i napraw.
>
> Z gory dziekuje
>
> Pawel

A ja mam pralke daewoo. I moja zona w zyciu by jej na inna nie zamienila.
Teraz jest problem bo pralka ma juz chyba z 8 lat i trzeba cos w zamian
kupic a nic tak dobrego na rynku nie istnieje. Ta moja ma elektroniczne
sterowanie, ladowanie od gory (beben umieszczony pionowo wiec wkladanie jest
cudownie proste bez schylania sie i otwierania jakichs porabanych klapek na
20 zatrzaskow), i pranie babelkowe. Ubrania sa jak wyprasowane.

Niestety tylko, ze skonczyli produkcje. A jak teraz ogladam te praleczki z
bebnem wielkosci polowy mojego i otworkiem do wkladania przez ktory mozna co
najwyzej skarpety wrzucic to az mi smutno.

Ale coz, widac tylko ja bylem ta pralka zachwycony skoro przestali ja
produkowac. :....((((

vpw