jaka waga elektroniczna do 150 zl ?

1. Data: 2008-04-24 19:02:32

Temat: jaka waga elektroniczna do 150 zl ?
Od: "Cez__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Z racji tego iz stara,klasyczna waga ulegla destrukcji ,poszukuje nowej:)
ale nie sprezynowej, lecz elektronicznej:)...niestety nie znam sie
kompletnie na obecnych trendach itp,ale wiem jedno: poszukuje dokladnej
wagi:) nie musi to byc miss pieknosci,po prostu ma dobrze wskazywac:) jakies
propozycje ?:)

pozdrawiam

CeZ

2. Data: 2008-04-24 19:16:59

Temat: Re: jaka waga elektroniczna do 150 zl ?
Od: Paweł Hadam <h...@r...it.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Cez__134 pisze:
> [...]
> wagi:) nie musi to byc miss pieknosci,po prostu ma dobrze wskazywac:) jakies

Kupiłem ostatnio wagę pod swojską marką Łucznik. Szklana, z
wyświetlaczem cyfrowym, bez żadnych zbędnych bajerów. Kosztowała w
hipermarkecie coś koło 60zł. Pokazuje idealnie tyle samo (z dokładnością
0,1kg) co waga medyczna.

Pozdrawiam,
Paweł

3. Data: 2008-04-25 05:35:03

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 21:02, "Cez__134" <N...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> wagi:) nie musi to byc miss pieknosci,po prostu ma dobrze wskazywac:) jakies

Zanim kupisz zastanów się, co na niej będziesz ważył, jeżeli tylko
domowe kulinaria to wystarczy waga od 2kd do 10 kg, jezeli przetwory w
większych ilościach (kapusta kiszona, ogórki, zakupy ziemniaków,
owoców, itd - to może być potrzebna waga o zakresach 50kg do 200kg i o
odpowiednio dużej szalce i wyświetlaczu podłączonym do wagi kabelkiem,
który można powiesić na ścianie. Te drugie wagi, nie legalizowane, są
do kupienia za około 300zł, dokładność wystarczająca dla celów
domowych. Niektóre mają możliwość przełączenia zakresów (i
dokladności) oraz odpowiednio wytrzymałą konstrukcję, metalową szalkę.
Nie polecam wagi z wyświetlaczem na sztywnym wysięgniku - nie
postawisz jej na blacie szafki kuchennej, kabelek gdzieś za wagą nie
będzie bardzo przeszkadzał. Co więcej, taka waga moze zastąpić
łazienkową, co prawda nie obliczy ilosci tłuszczu do zrzucenia, ale
zważyć się można.

Pod rozwagę myślącym, nie trollom.

4. Data: 2008-04-25 05:57:38

Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Hadam" <h...@r...it.gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
> 60zł. Pokazuje idealnie tyle samo (z dokładnością 0,1kg) co waga medyczna.

mała dokładność, albo się pomyliłeś.

5. Data: 2008-04-25 06:48:28

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.04.2008 Konrad N>S> <n...@o...pl> napisał/a:

> mała dokładność, albo się pomyliłeś.

100 gram to mała dokładność? Ja rozumiem, że waga kuchenna powinna mieć
dokładność do 1 grama, ale co za różnica czy ważysz 63127 czy 63187 gram.

6. Data: 2008-04-25 06:58:23

Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> 100 gram to mała dokładność? Ja rozumiem, że waga kuchenna powinna mieć
> dokładność do 1 grama, ale co za różnica czy ważysz 63127 czy 63187 gram.

potrzebując czegoś 200 gram rozpiętość daję ta dokładność od 100 do 300 gram.

nadal "co za różnica" ?

7. Data: 2008-04-25 07:00:33

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.04.2008 Konrad N>S> <n...@o...pl> napisał/a:
> Użytkownik "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> potrzebując czegoś 200 gram rozpiętość daję ta dokładność od 100 do 300 gram.

No ale na wadze łazienkowej (bo o takiej tu chyba mowa) nie odmierzasz
200 gram, tylko ważysz swoją osobę.

8. Data: 2008-04-25 07:11:40

Od: JoShiMa <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Apr 2008 06:48:28 +0000 (UTC), Tomasz Roskal napisał(a):

> 100 gram to mała dokładność? Ja rozumiem, że waga kuchenna powinna mieć
> dokładność do 1 grama, ale co za różnica czy ważysz 63127 czy 63187 gram.
Powinniśmy chyba zacząć od pytania. O jakiej wadze mówimy, kuchennej, czy
łazienkowej.

JoShiMa

9. Data: 2008-04-25 08:31:56

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 09:00, Tomasz Roskal <t...@g...pl> wrote:

> No ale na wadze łazienkowej (bo o takiej tu chyba mowa) nie odmierzasz
> 200 gram, tylko ważysz swoją osobę.

albo słowa

10. Data: 2008-04-25 10:28:29

Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale na wadze łazienkowej (bo o takiej tu chyba mowa) nie odmierzasz
> 200 gram, tylko ważysz swoją osobę.

o rany, teraz widzę, że piszę o kuchennej, podczas gdy Wy o łazienkowej - masz
rację!

Jaki przydział mocy przy płycie elektrycznej?
Dekorator wnętrz
Pojedyncza płyta indukcyjna?
woda miejska czy z hydroforu - ktora tansza
Rozruch pieca olejowego po napełnieniu zbiornika