Re: jaka zima?

From: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: jaka zima?
Date: 8 Dec 2006 17:20:59 +0100

> No bo jest tak:
> cieplo niby, zielsko rosnie, czesc nawet kwitnie - wlasnie zaczynaja m.in.
> rododendrony, ale z drugiej strony myszy nam do domu ida na potege..
> jeszcze takie namolne nie byly. A wg Indian i innych znawcow zapowiada to
> dluga i ostra zime. No i nasz swierk pierwszy raz w swoim zyciu ma
> szyszki.. niby pod czubkiem, co sie podobniez tlumaczy na polski, ze zimno
> bedzie pod koniec zimy.. no i lyski jeszcze do Wro na zimowanie nie
> weszly, czyli ta zima to faktycznie w dalszej perspektywie... dodatkowo
> [...]
Witam!
U mnie aż dziw , myszy nie wchodzą ,bo pewnie zimy nie czują.. Krety buszuja i
zrobiły dziurę w poczwórnej folii w oczku
i woda spadła aż do dna .Kwitna pierwiosnki i fiołki. Cebulowe wychodzą z
ziemi.Wyglada ,że raczej ku wiosnie idzie.Pelargonie w skrzynkach kwitna w
najlepsze.
Zima ma być ponoć w lutym przez dwa tygodnie.Ale co wtedy zrobia nasze
podrosniete rosliny wiosenne???
Chyba ten koperek do lutego to urosnie Ci.

Pozdrawiam , Elzbieta