jaki czajnik elektryczny

21. Data: 2015-01-14 08:59:27

Temat: Re: jaki czajnik elektryczny
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniew" <z...@e...uk> napisał w wiadomości
news:m90d7p$bp7$1@usenet.news.interia.pl...
> Chodzi mi o t,o żeby był trwały ok 1,5-2 litrów

Odradzam Czajnika Bosch Private collection TWK60088.

Parę miesięcy po zakupie popsuł się wyłącznik i czajnik już się nie wyłącza.
Nie może stać na bazie bo by się spalił. Na dodatek jest tak zaprojektowany
że wylewając większą ilość wody można się oparzyć parą wodną. Wylewając wodę
wylewa się ona poza sitkiem na kamień. Trudno się go napełnia bo górna
pokrywa za mało się otwiera na dodatek otwór jest za mały. Co może nie jest
problematyczne gdy się do napełnia prosto z kranu jednak przy filtrach typu
Britta już jest.

22. Data: 2015-01-14 16:59:06

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... u mnie taki czajnik
> służył głównie do zamiany w parę wody w nim się znajdującej, a w drugiej
> kolejności do przypalania samego siebie.

Gwizdek nie wystarczy?
--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

23. Data: 2015-01-14 17:07:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Gwizdek nie wystarczy?

Nie.

Jarek

--
Nagle -- gwizd!
Nagle -- świst!

24. Data: 2015-01-15 21:09:00

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.01.2015 o 19:57, J. pisze:
> [...]
/Czajnik_elektryczny_Braun_WK_210_niebieski.html

> A z jakiego powodu?
> Bo nie zrozumiałam, co temu porcelanowemu brakowało?

No i nie dowiedziałam się co brakło temu "ślicznemu" porcelanowemu
znajomych ...

--
j.

25. Data: 2015-01-15 21:45:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-15 o 21:09, J. pisze:

/Czajnik_elektryczny_Braun_WK_210_niebieski.html

> No i nie dowiedziałam się co brakło temu "ślicznemu" porcelanowemu
> znajomych ...

Mam do znajomych specjalnie w tej sprawie zadzwonić?

Nie wiem, mówili, że niewygodny okazał się w użyciu. Stary w każdym
razie był wygodniejszy.

Ewa

26. Data: 2015-01-16 00:07:40

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę jakby obok ta moja odpowiedź, bo czajnik to nie jest. Ale coś takiego
zastąpiło u mnie czajnik:
http://sprawyfirmowe.pl/dystrybutor-wody-zamiast-cza
jnika/

27. Data: 2015-01-16 22:55:52

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2015 o 21:45, FEniks pisze:

/Czajnik_elektryczny_Braun_WK_210_niebieski.html

> Mam do znajomych specjalnie w tej sprawie zadzwonić?

????
Myslałam, że skoro podniosłąs ten argument, to wiesz...

Napisałaś post w którym usiłowałaś wykazać wyższość Twojego plastikowego
Brauna nad porcelanowym "ślicznym" Twoich znajomych ale nie wykazałas
tej wyższości stąd dopytuje.

w końcu znajomi wyrzucili?/schowali do szafy?/ w każdym razie pozbyli
się porcelanowego ślicznego z jakiegoś powodu - z jakiegoś tez powodu
wcześniej schowali brauna do szafy, ktory to w koncu okazał się lepszy
od uzywanego w tym czasie porcelanowego.. no własnie - w czym lepszy?

wiesz...ktos prosi o pomoc - oczekuje wiec konkretow

Gdybys zapytala np. jaki najlepszy, pelnowartosciowy chleb pieczony w
domu polecamy
Czy chcialabys zebym odpowiedziala... ja pieke na drozdzach, szybko sie
robi, szybko piecze, nie rozlatuje sie, a moja sasiadka, ktora do tej
pory robila chleb na zakwasie, bo zdrowszy - przeprosila sie sie z
drozdzowym, ktory wszesniej uważała za najgorsze dno?

To nie jest argument!

> Nie wiem, mówili, że niewygodny okazał się w użyciu. Stary w każdym
> razie był wygodniejszy.

aha ... hmm
Probuje sobie wyobrazic to niewygonictwo ale boje sie już dopytywac...

i coraz bardziej podobaja mi sie ... porcelanowe :)
--
j.

28. Data: 2015-01-17 01:18:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2015 22:55:52 +0100, J. napisał(a):

> w końcu znajomi wyrzucili?/schowali do szafy?/ w każdym razie pozbyli
> się porcelanowego ślicznego z jakiegoś powodu

Na pewno cieknie przy dnie, na łączeniu.

29. Data: 2015-01-17 01:25:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2015 22:55:52 +0100, J. napisał(a):

> i coraz bardziej podobaja mi sie ... porcelanowe :)

Przeczytaj komentarze/opinie:
http://urodaizdrowie.pl/zalety-czajnikow-ceramicznyc
h#&panel1-2
http://www.ceneo.pl/19717264#tab=reviews_scroll

30. Data: 2015-01-17 02:26:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-16 o 22:55, J. pisze:

> [...]

> plastikowego Brauna nad porcelanowym "ślicznym" Twoich znajomych ale
> nie wykazałas tej wyższości stąd dopytuje.

Właściwie to podzieliłam się tylko swoją obserwacją sytuacji kuchennej u
znajomych (NB z przymrużeniem oka). Nie wnikałam jakoś szczególnie w
przyczyny powrotu do starego czajnika. Nie przewidywałam, że wzbudzi to
tyle emocji.

> aha ... hmm
> Probuje sobie wyobrazic to niewygonictwo ale boje sie już dopytywac...
>
> i coraz bardziej podobaja mi sie ... porcelanowe :)

Mnie się te ceramiczne też baaardzo podobają. Znajomi mieli chyba coś
takiego:
http://czterykaty.pl/czterykaty/5,57640,11767999,Dom
__sto_lat_historii.html?i=18

Przy okazji zapytam, o co im naprawdę poszło, ale tak na oko widać, że
mało wygodne może być nalewanie wody, bo otwór niewielki, w dodatku z
pokrywką (w czajnikach plastikowych pokrywka zwykle podnoszona jest
jednym naciśnięciem kciuka). Bałabym się też, że ceramika się nagrzeje.

Ewa

targi kuchenne (meble+wyposażenie)
Sushi przepis
Pyszności z... mikrofalówki :-)