Re: jaki proggram

Data: 2009-07-21 07:55:09
Temat: Re: jaki proggram
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

Dnia 2009-07-20 21:02, użytkowniczka/użytkownik Mr.FX napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> Zgadzam się, że filozofia działania Linuxa utrudnia rozpowszechnianie
> wirusów, tym niemniej coraz więcej dystrybucji "desktopowych" zaczyna
> używać root-a, jako domyślnego użytkownika. Poza tym:
> http://secunia.com/advisories/search/?adv_search=1&s
=1&search=linux&vuln_title=1&vuln_software_os=1&crit
ical[]=1&critical[]=2&impact[]=0&where[]=1&sort_by=d
ate

Fajny Link, kliknąłem i !!!!
po wpisaniu Linux (kliknięciu na link) na stronie widać:
Found: 1838 Secunia Security Advisories, displaying 1-25
po wpisaniu Windows:
"Found: 158 Secunia Security Advisories, displaying 1-25"

I się cholernie zdziwiłem, serio - myślałem, że to Windows przegra z kretesem, a
tutaj - ponad dziesięciokrotność !!!! na niekorzyść Linux-a :-|
Jestem w szoku :-/

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)