Strona główna Grupy pl.rec.dom jaki telefon dla Babci jako system alarmowy? Szybkie wybieranie Re: jaki telefon dla Babci jako system alarmowy? Szybkie wybieranie

Re: jaki telefon dla Babci jako system alarmowy? Szybkie wybieranie

Data: 2008-11-17 16:41:06
Temat: Re: jaki telefon dla Babci jako system alarmowy? Szybkie wybieranie
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

news:b7c07cbf-0673-43dd-a63a-f0bdf3fc2d09@e38g2000pr
n.googlegroups.com...
> Witam,
> dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
> Na razie probowalem uruchomic usluge "automatyczne polaczenie TP"
> i.... ciesze sie ze prywatnie nie korzystam juz z ich uslug (Babcia
> korzysta). Bo to ani telekomunikacja ani polska...
> Zadzwonilem do Blekitnej Pomylki i poprosilem o wlaczenie uslugi
> automatycznego polaczenia. Mila pani powiedziala ze oczywiscie, moge
> cos takiego zrobic - wystarczy, ze... przypisze sobie numer szybkiego
> wybierania do jakiegos klawisza w telefonie. W skrocie - wogole nie
> [...]

No jak cos w Matrix Blue Line sie zatnie poza standardem to bywa ciezko...
Ja mialem identyczne przejscia z ta usluga.
Obajwy byly identyczne - stawiam ze albo centrala nie obsluguje (malo
prawdopodobne) albo blad konfiguracji.
Sama usluga nie wymaga aktywowania przez BL.
Mnie proponowali ze jak podam numer to ja uaktywnia, ja sie upierlem ze chce
miec mozliwosc wlaczania i wylacznia jak mam ochote.
Ostatecznie jak pamietam na koncu okazalo sie ze na centali byla zablokowana
mozliwosc uruchamiania czesci uslug z telefonu.

Jak masz numer zgloszenia reklamacji pozostaje dzwonic i nekac BL.
Czasem trafisz na kogos kto wie co nieco i moze sie wtedy udac :-)
Jak bedziesz bardzo zly to dodatkowo mozesz zglosic na BL skarge - bedziesz mial
kolejny numer i kolejna odpowiedz na pismie.

TomekD