Re: jaki to kosaciec?

Data: 2003-05-05 09:00:02
Temat: Re: jaki to kosaciec?
Od: Anula <a...@p...onet.pl>

On Tue, 29 Apr 2003 16:48:43 +0200, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

>Opis najbardziej wskazuje na to, że to I. barbata tylko, że on kwitnie
>bardziej wiosna niz latem. Łodygi, podbarwione u nasady na czerwono ma I.
>versicolor

Hmm, przyjrzałam się jeszcze raz, rozgrzebałam ziemię, no i to
czerwone (intensywnie), co wspomniałam, to właśnie nasada łodyg.
Kłącza, jeśli w ogóle są, to b.krótkie, bo ich nie widzę, tylko
zbita kępka kosaćca.
To jeszcze pora kwitnienia pozostaje do ustalenia :-)
Trudno, trzeba się wstrzymać z rozstrzygnięciem aż wywołam
zdjęcia, a oryginał zakwitnie :-)

Pozdrawiam,
Anka