Re: jakie czujki alarmowe

Data: 2008-01-07 20:15:05
Temat: Re: jakie czujki alarmowe
Od: m...@g...com

On Jan 5, 3:48 pm, "Andrzej B" <t...@u...pl> wrote:

> Tylko pamiętajcie to były warunki testowe tylko dla programu nie mające nic
> wspólnego z rzeczywistością. Pomieszczenie widziane przez kamerę
> termowizyjna miało jednolitą temperaturę obiekt wchodzący miał również taka
> samą i stad brak alarmu a w zasadzie to pomieszcenie było wybudowane w
> innym( w dużej hali) i stad brak różnic temperatur osoba wchodziła z innego
> w którym była taka sama umożliwiła uzyskanie kombinezonowi również takiej
> samej. To samo z szybką nie różniła sie jej temperatura od tła którą
> widziała czujka a samo szkło zatrzymywało później już podczerwień gdy
> [...]

W zasadzie masz rację. Wiadomo, że na potrzeby programu trochę sprawę
ułatwili (często mi się nie podoba jak sprawdzają różne mity) chociaż
to nie było tak, że wszystko tam miało idealnie jednolitą temperaturę.
Właśnie sobie obejrzałem ten program jeszcze raz i na kamerze
termowizyjnej jakieś tam różnice jednak były (niewielkie, ale nawet na
samym stroju były ze 2-3 stopnie różnicy). Wiadomo, że w rzeczywistych
warunkach byłoby to trudne do wykonania, ale trzeba też pamiętać, że
bardzo często takie czujki są stosowane do ochrony np. dużych
nieogrzewanych magazynów i innych pomieszczeń gdzie praktycznie nie ma
źródeł ciepła i taka metoda byłaby skuteczna...

Mnie bardziej ciekawi czy są jakieś inne ciekawsze metody oszukiwania
takich czujek?