jakie drzewa, krzewy na gliniastą ziemię?

31. Data: 2003-04-17 17:47:41

Temat: Re: jakie drzewa, krzewy na gliniastąziemię?
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> :-) Bogusław

Śląsk pozdrawia swoje w/w kolonie:)

Pozdrawia kolonialnie boletus

32. Data: 2003-04-17 19:36:46

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Ale jakie atrakcyjne, jesli dodamy do tego narośla Czi-Czi
> wydłużające się geotropicznie na kształt stalaktytów, mamy obraz
> wspaniałości tego drzewa.

Nie pozostaje mi nic innego jak tylko cierpliwie na nie czekać :))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Kurwa-mędrzec z miasteczka Suez
Chorowała co prawda na lues,

33. Data: 2003-04-17 20:50:13

Temat: Odp: jakie drzewa, krzewy nagliniastą ziemię?
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

> Dokladnie to samo chcialem powiedziec. U mnie rosnie calkiem dobrze. Tak
> samo platan - tez polecam.

Hej. Czy to TEN tulipanowiec i TEN platan?
:-)

Pozdrawiam Koterbów!
p...@r...pl

34. Data: 2003-04-17 20:50:57

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> Nie pozostaje mi nic innego jak tylko cierpliwie na nie czekać :))

> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Można obejrzeć w Holandii w parku przy zamku Salm-Dyck
:-) Bogusław

35. Data: 2003-04-17 21:06:18

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAELDDNAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

Cyprysowcach?
> Wollemia nobilis ?
> :-) Bogusław

Welwitschia mirabilis? Phyllocladus? Platycladus?
:-)))
A może na groszek i winorośla itd zaczniemy używać nazwy wąsaki.
Wąsy to przekształcone liście. Ciernie to też przekształcone liście (lub
przylistki): cierniki?. A róże to kolczatki (choć kolec to wytwór epidermy).

Janusz lubi wąsaki.
:-)))

Pozdrawiam
p...@r...pl

36. Data: 2003-04-17 21:12:23

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIELDDNAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Ale jakie atrakcyjne, jesli dodamy do tego narośla Czi-Czi wydłużające
się
> geotropicznie na kształt stalaktytów, mamy obraz
> wspaniałości tego drzewa.

Ponoć Tschi-tschi zaczynają się tworzyć na Ginkgo w Krakowski O.B. Chyba
dlatego przetrwały przy świątyniach, bo w Czi-Czi mieszka Budda.

A pneumatofory zaczął wytwarzać kórnicki Taxodium...

Jeśli już przy O.B. to w Wiadomościach pokazywali, że w Rogowie przemarzła
sekwoja. Mnie też przamarzła, ale była 4x większa:-)
:-(

Pozdrawiam,
p...@r...pl

37. Data: 2003-04-17 21:17:22

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2003-04-18 04:18:25

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> Hej. Czy to TEN tulipanowiec i TEN platan?

Dokladnie tak!

> Pozdrawiam Koterbów!

A ja Siciarskich :-)
Krzysiek K. :-)

39. Data: 2003-04-18 06:03:00

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No tak, ale myślę, że zniknęło by Ci z ust hehehe gdybyś zobaczył to co za 50zł
przywiozą chłopaki z budowy. Dobra ziemia roślinna jest droższa od pospółki.
Leszek

40. Data: 2003-04-18 10:14:38

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
50zł
> przywiozą chłopaki z budowy. Dobra ziemia roślinna jest droższa od
:)
na moja gline pospolka tez nie bylaby od rzeczy
ale tylko glupi placi za zly towar
i dotyczy to nie tylko ziemi ale wszystkiego w zyciu
:)
faktem tez jest
ze u mnie teraz podaz ziemi wieksza od popytu
w mojej okolicy buduja autostrade
i zaden problem zalatwic legalnie ziemie w gminie
placi sie tylko za transport
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Raczkujaca - pielegnacja iglaków RATUNKU !!
Pieris-problem
Samosiewy z lasu
iglaki w ogrodzie
Projektowanie ogrodu