jakie wybrac liceum? Boszzz, cale zycie trzeba cos wybierac...

1. Data: 2006-03-28 10:45:35

Temat: jakie wybrac liceum? Boszzz, cale zycie trzeba cos wybierac...
Od: "Asiunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie prosze. Syn konczy gimnazjum i stanelismy teraz przed wyborem
liceum. Co proponujecie? Staszic odpada, za wysokie progi. Ogolnie uczy uczy
sie bardzo dobrze, marzy o studiach prawniczych.
A.

2. Data: 2006-03-28 10:49:21

Od: "Asiunia" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Polecam trójkę ;-)

Lomatko, Nixe :))) Chcialabym, niestety za daleko o te 400 kilosow.
Przepraszam, nie sprecyzowalam, liceum w Wawie :))
A.

3. Data: 2006-03-28 10:49:26

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Asiunia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
uczy
> sie bardzo dobrze, marzy o studiach prawniczych.

M.

4. Data: 2006-03-28 11:31:48

Od: "Old Rena " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <a...@g...pl> napisała:
> Poradzcie prosze. Syn konczy gimnazjum i stanelismy teraz przed wyborem
> liceum. Co proponujecie? Staszic odpada, za wysokie progi. Ogolnie uczy
> sie bardzo dobrze, marzy o studiach prawniczych.

Za wysokie progi w sensie... ? Tam są same klasy matematyczne (w tym matex z
egzaminem kompetencji matematycznych, sześć zadań do rozwiązania). Fakt,
liczba punktów, które miała młodzież przyjmowana w ubiegłym roku, była
wysoka; minimum było powyżej 150 OIDP.
Podobnie było w liceum im. Czackiego na Polnej, które znajoma mi polecała
jako świetne, i z dobrą atmosferą, dla zdolnych, ambitnych, ale bez "wyścigu
szczurów". Syn ma do wyboru trzy licea/klasy, moim zdaniem warto wybrać ze
dwa solidne, ze środkowej półki. Mojemu synowi ktoś polecał Dobiszewskiego na
Dolnej, jako dobre i z dobrą atmosferą. Przyjrzyj się tym dobrym, nie z
czołówek różnorakich rankingów. Jakiś tydzień temu (chyba w środę) Gazeta
stołeczna opublikowała podstawowe informacje na temat liceów warszawskich,
widziałaś? Byliście na jakichś dniach otwartych? Czego oczekujecie od szkoły?
Co jest dla Twojego syna ważne?
Marcina czeka wybór w przyszłym roku. Jego starsi koledzy z drużyny
podostawali się do różnych szkół. Jakoś trudno mi wyciągnąć od mojego
dziecka, co mówią o swoich liceach. Do tej pory brał pod uwagę Słowackiego na
Wawelskiej (tam jest interesująca klasa humanistyczna) i właśnie
Dobiszewskiego. Na pewno nie Rejtana. A co będzie - zobaczymy.
A. Pewien znajomy prawnik kończył liceum Kopernika, inny Poniatowskiego. I
tak myślę, że wybór liceum, to w dużej mierze loteria. Bo nawet, jeśli
historyk w jakiejś szkole trafi się świetny, to polonista lub geograf już
niekoniecznie taki być musi... etc. A i koledzy mogą się nie podobać. I
nastawienie dyrekcji, nauczycieli do uczniów może dziecku nie pasować...
:)
Old Rena

5. Data: 2006-03-28 12:12:54

Temat: Re: jakie wybrac liceum? [OT]
Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
uczy
> sie bardzo dobrze, marzy o studiach prawniczych.
Asiuniu... tak na marginesie... masz bliźniaki dwujajowe? Czy dzieci Ci się
mylą?

--
Old Rena warszawska, ciekawska
[Renata Gierbisz]

6. Data: 2006-03-28 12:28:31

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> napisał

> Asiuniu... tak na marginesie... masz bliźniaki dwujajowe? Czy dzieci Ci
się
> mylą?

Dlaczego pytasz?

> Old Rena warszawska, ciekawska

M.
jeszcze bardziej ciekawska ;-)

7. Data: 2006-03-28 12:35:32

Od: "Asiunia" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Asiuniu... tak na marginesie... masz bliźniaki dwujajowe? Czy dzieci Ci
się
> mylą?

:))))))))))))))))))
Rena, to o czym myslisz to zmylka (pisze o tamtej grupie). Jest inwigilowana
przez kogos, i dlatego mam powody, ale to tylko tam :)))) A tu swoja jestem,
wiec nie wypada hihi
A.

8. Data: 2006-03-28 12:41:43

Od: "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <a...@N...gazeta.pl> napisał:
> Rena, to o czym myslisz to zmylka (pisze o tamtej grupie).
Ale taka nie za bardzo. :) Skoro zauważyłam.[1]
No dobra. Koniec oftopa.
To jak z Waszymi oczekiwaniami co do szkoły?

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

[1] konto

9. Data: 2006-03-28 12:44:21

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

inwigilowana
> przez kogos, i dlatego mam powody, ale to tylko tam :)))) A tu swoja

Ale szyfrujecie dziewczyny ;-)

M.

10. Data: 2006-03-28 12:59:12

Od: "Asiunia" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Ale taka nie za bardzo. :) Skoro zauważyłam.[1]
> No dobra. Koniec oftopa.
> To jak z Waszymi oczekiwaniami co do szkoły?

Ty tak, ale tamta osoba nie skojarzy, nie ma bata :)
Co do szkoly. Wiec on na wstepie Staszica odrzucil, podoba mu sie Batory,
potem Kochanowski, a tak w ogole to idzie do zawodowki. Polonistce ponoc to
powiedzial, dzwonila do mnie wychowawczyni z zapytaniem czy naprawde. Tiaaa,
on ma specyficzne poczucie humoru...
A.

Ot, pierwsza klasa - POMOCY!
ĘÓĆľťáŇéϾͳ
"Nie wsiadaj z obcym do auta" - jak tlumaczycie?
14 latek, szczury i inne :-)
Wychowanie dzieci moich i męza