Re: jawna prowokacja

Data: 2001-06-21 15:51:54
Temat: Re: jawna prowokacja
Od: "spider" <s...@c...pl>

Użytkownik Cienki <n...@r...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9gt3fn$4fj$...@l...prz.rzeszow.pl...
> Czy zastanowialiście się kiedyś (jak ja przed chwilą)
> kto bierze czynny udział w grupach dyskusyjnych takich jak ta (zwłaszcza),
> kto tylko czyta (przecież takich jest większość),
> _dlaczego_ to robią i na co liczą?

Ale zamieszales te pytania. Hmm... a dlaczego Ty to robisz?
Powinienes juz sobie odpowiedziec na jedno pytanie, bo przeciez do jednej
grupy na pewno nalezysz.
Kazdy liczy na co innego.

> i wreszcie jakie to ma konsekwencje dla nich? tzn. czy się przypadkiem za
> bardzo nie przyzwyczajają (tak jak ja - od dwóch dni)

Do czego sie przyzwyczailes?
A konsekwencje pisania i czytania? Czy mozna w ogole tu mowic o
konsekwencjach?

> no i jeszcze na deser co robic z takimi, którzy nie powinni się tu
pojawiać?

Kto nie powinien sie tu pojawiac? Uscislij prosze :).

> uff......

uff??? :)

--
spider