jęczmień na oku:(

11. Data: 2005-04-04 10:54:14

Temat: Re: jęczmień na oku:(
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości

> http://groups-beta.google.com/group/pl.sci.medycyna/
browse_frm/thread/8a1bba71cab6e251/079f1af350d174bf?
q=jeczmien+casus+zloto&rnum=2#079f1af350d174bf

Jesli napisalam mi pomaga, to znaczy, ze mi pomaga i...nigdy nie mialam
komplikacji. Z pewnoscia jesli sie oko zanieczysci moga wystapic powiklania
i zdecydowanie nalezy wprowadzic w tym kierunku odpowiednie leczenie.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

12. Data: 2005-04-04 13:28:55

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d2r69a$s59$...@n...dialog.net.pl,
Iwona_s <i...@T...pl>:
> [...]
> mialam komplikacji. Z pewnoscia jesli sie oko zanieczysci moga
> wystapic powiklania i zdecydowanie nalezy wprowadzic w tym kierunku

Sorry, ale nie wiem, o co Ci chodzi.

--
Robert

13. Data: 2005-04-04 14:25:03

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

browse_frm/thread/8a1bba71cab6e251/079f1af350d174bf?
q=jeczmien+casus+zloto&rnum=2#079f1af350d174bf

To ja sorry:)

cytat z tekstu (powyzszy link):
>"Zloto i pocieranie to nic innego jak mechaniczne rozgrzewanie. I bywa
>skuteczne, ale we wczesnej fazie ( poczatkowej ). Pozniej mozna doprowadic
>do powastania duzego ropnia.
>Tak wiec rozgrzac OK, ale oslona antybiotykowa powinna byc. "

To tak ogolnie, ze mi pomaga (moze dlatego, ze wiem w ktorym momencie zaczac
pocierac i w jaki sposob), i sie odnioslam wlasnie do tego tekstu. Oslona
antybiotykowa nigdy nie byla mi potrzebna, a jeczmienie miewalam czesto.

14. Data: 2005-04-04 14:38:17

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola <b...@t...pl> napisał(a):

> Witam
> Wyskoczył mi jeczmień na oku:( Czym to najlepiej potraktować? Jakaś dobra
> maść itp? Może jakieś alternatywne sposoby pozbycia się tego?;)
>
> Pozdrawiam
> Ola

Wez cos ze zlota /pierscionek, obraczka/ potrzyj mocno o wlniany material
az bedzie gorace i przykladaj do jeczmienia pomaga z cala pewnoscia.
Najlepiej to robic jak dopiero zaczyna rosnac.

15. Data: 2005-04-04 15:50:06

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> własnie byłam:)
> < na pocztaku Ci masc przypisze, .
> tak się stało maść i krople dostałam:)
>
> .. < zapisz sie odrazu na zabieg
> jaki zabieg????
> o czym Ty mówisz??:(:(:(: juz sie boje:(

wycięcia ..

Jedna dziewczyna ktora przede mna byla miala jeczmiuęń wielkości orzecha.
Ja mała, ale zadna masc nie pomagala.

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

16. Data: 2005-04-04 21:46:30

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. < zapisz sie odrazu na zabieg

bzdura, bzdura! jeczmieni sie nie operuje!
casus

17. Data: 2005-04-04 21:48:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> antybiotykowa nigdy nie byla mi potrzebna, a jeczmienie miewalam czesto.

skoro zostalem troszke wywolany do wypowiedzi dzieki przypomnieniu przez
Roberta mojego juz historycznego posta;-) to pragne powiedziec, ze nie mozna
wykluczyc, ze miewalas nawroty jeczmieni dlatego, ze nie zostaly one
przeleczone antybiotykami i infekcja pokazywala sie ponownie ( odradzala
sie ).

pozdr.

casus

18. Data: 2005-04-05 07:02:53

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

>nie mozna
> wykluczyc, ze miewalas nawroty jeczmieni dlatego, ze nie zostaly one
> przeleczone antybiotykami i infekcja pokazywala sie ponownie ( odradzala
> sie ).

Jak rozumiec slowo: nawroty? Jak czesto? Czy odstep kilku dni, tygodni,
m-cy, lat?

19. Data: 2005-04-05 09:42:11

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Jak rozumiec slowo: nawroty? Jak czesto? Czy odstep kilku dni, tygodni,
> m-cy, lat?

ja przez ok 3 lata miałam średnio co kilka miesięcy, pół roku, znikały
po kilku dniach..

od 2 lat żaden mi się już nie pojawił...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

20. Data: 2005-04-05 10:25:11

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bzdura, bzdura! jeczmieni sie nie operuje!
> casus

nie, nie operuje, masz racje jeczmien sie wycina, a tam powinienem napisac
zabieg nie operacja,
jednak jakbys nie nazwala jest to jedbo i to samo.

P.

Niebezpieczna watroba ??
ból skóry
przegroda nosowa a skrzywienie nosa ??