Re: jeszcze a propos edukacji - do Pyzolka

Data: 2003-10-22 22:46:42
Temat: Re: jeszcze a propos edukacji - do Pyzolka
Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

"Natasza" <e...@g...pl> wrote:

> Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
> wiadomosci
.usun...

> A jak to sie ma do wymagan wyzszych uczelni ?

> Oj, Nina, milo sie rozmawia, ale dodaj od czasu do czasu "moim
> zdaniem" :-)

oczywiscie, ze to co pisze to sa moje opinie i moim zdaniem.
jednak, od znajomych wiem, ze nie obnizono drastycznie liczby lekcji w
szkolach srednich ani nie okrojono jakos bardzo programu czy go
zmieniono. byc moze propozycje byly, ale nie wyglada na to, zeby je
wprowadzono w zycie.

nie zrobiono tez przejscia na system "unitow" - gdzie zeby zdac do
nastepnej klasy trzeba miec zaliczone iles tam unitow obligatoryjnych i
iles dodatkowych (ale uczen moze sobie wybrac).

jesli dokonano zmian - to ja sie z checia dowiem, jakich. masz jakies
linki do czegos na ten temat?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net.usun