Re: jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?

Data: 2005-11-17 19:05:38
Temat: Re: jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?
Od: "rokko" <r...@t...net.pl>

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:dlg8td$th5$1@news.interia.pl...
> Czy Wam też zafundowali 3 (trzy) instrukcje obsługi w aż 3 (trzech)
europejskich jezykach: rosyjskim, tureckim i
> włoskim ???
> O Mamma mia.....
> ;-/
> JaC

ja mam niemiecką, francuską i holenderską... wydane porządnie
i polską, która wygląda jak odbita na ksero, w dodatku za ciemno i przez
niewidomego...zresztą była oddzielnie, nie zapakowana w folię...
dramatem jest brak personalizacji instrukcji, która pełna jest sformułowań
"nie we wszystkich modelach" (+ brak zaznaczenia czy w moim sprzęcie dana
funkcja jest czy nie)
skąd mam na przykład wiedzieć czy mam osobiście czyścić pompę ?
no i ten brak spisu elementów, które powinny się "odliczyć" ze zmywarką...
dodatkowo brak elementu wymienionego w folderze reklamowym (głowicy do mycia
blach) - na szczęście marketing Siemensa zareagował na reklamację i doślą
głowicę (mimo tłumaczenia o "błędzie w katalogu")

rokko