Re: jeże

Data: 2003-09-07 14:08:05
Temat: Re: jeże
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
news:bja61m$24$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

Jeże można dokarmiać puszkową mokrą karmą dla psa lub kota. Postaw miseczkę
z pedigripal obok gniazda. W nocy zjedzą. Stopniowo przesuwaj miskę w
stronę domu. Jak zmagazynują sadło na zimę, to nie zamarzną. Można obok
miski, byle w zaroślach, postawić im małą budę, jak dla pieska, i wymościć
słomą lub sianem.
pozdr.
Goldie