Re: junkers

From: "Serwiz" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: junkers
Date: Mon, 26 Aug 2002 11:28:55 +0200

Użytkownik "Wojtek Wolyniak" <w...@m...pl> napisał w wiadomości:
> Czesc.
> Zamierzam zakupic podgrzewacz gazowy Junkersa. Mam jednak dylematy
zwiazane
> z wyborem.
> Sa trzy rodzaje: z plomykiem dyzurnym, z z zapalarka na baterie i z
> hydrogeneratorem (jakas turbinka).
> Czy ten na baterie nie zuzywa przypadkiem za duzo tych baterii? Jak to sie
> rozklada np. w ciagu roku?
> Czy temu z hydrogeneratorem nie umrze mechanizm z powodu duzego
> zakamienienia wody?
> Moze ktos ma rzeczone urzadzenia i moze podzielic sie wrazeniami?

Ja uzywam model z zapalczem iskrowym zasilanym z baterii (model WRP 250-5
KB) od listopada '99. Od tej pory działa bez żadnych problemów. Baterie
wymianie się średnio co 6 miesięcy przy eksploatacji Junkersa do zasilania
kuchni i łazienki (wanna i umywalka) rodzina 4 osobowa przy mojej ocenie że
grzejnik używany jest często. W przypadku hudrogeneratora sprawa kamienia
nie powinna byc problemem ponieważ generator pracuje na wlocie zimnej wody
do nagrzewnicy, choć niestety nie mogę powiedzieć jak się sprawuje ten model
bo nie znam nikogo kto go używa.

Pozdrowienia
Serwiz
PS
Obecnie BOSCH (Junkers) zmienił ofertę i teraz modele mają oznaczenia:
- MaxiPower WRP 11 B, WRP 14 B - Podgrzewacze przepływowe z zapłonem
automatycznym elektronicznym.
- Maxi Power WRP 11 G, WRP 14 G, WRP 18 G HydroPower - Podgrzewacze
przepływowe z zapłonem automatycznym elektronicznym - zasilanie z
hydrogeneratora

Tutaj możesz przejrzeć instrukcje obsługi które moa pomóc w wyborze:
http://www.junkers.com.pl/_pdf/materialy-szkoleniowe
/instrukcje-obslugi/term
y/wrp-b.pdf (305kB)
http://www.junkers.com.pl/_pdf/materialy-szkoleniowe