Re: "kaloryfer" w lazienke

From: logic7 <l...@R...MOonet.VEpl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: "kaloryfer" w lazienke
Date: Fri, 1 Jul 2005 13:25:28 +0000 (UTC)

Witam,

Mialem cos takiego robione u siebie w lazience, tzn. gruba rura poszla w
odstawke podczas generalnego remontu lazienki, i zastapil ja kaloryfer
lazienkowy typu drabinka, maly i estetyczny. Koszt kaloryfera wyniosl
niecale 200 zl ale kupowalem od producenta w Bielsku-Bialej nie pamietam
nazwy. Najpierw zadzwon, do spoldzielni do dzialu technicznego powiedz ze
przeprowadzasz remont lazienki, i chcesz wymienic kaloryfer, w zwiazku z
tym prosisz o spuszczenie wody z pionu. U mnie nie bylo z tym problemow,
jeden tel. monter na drugi dzien sie tym zajal oczywiscie za darmo. Wymiana
wszsytkich rur w lazience i montaz armatury wyszedl mnie ok 600 zl.
Dobierz kaloryfer do metrazu lazienki, mi wystarczyl taki na 80x47 cm.
Zaluje ze nie kupilem kaloryfera z mozliwoscia podlaczenia go do pradu tak
zeby pelnil role suszarki w lecie kiedy nie ma okresu grzewczego (ze
wzgledu na wilgotne reczniki, ktore co drugi dzien wymieniam).

Pozdrawiam, logic