Re: "kaloryfer" w lazienke

From: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: "kaloryfer" w lazienke
Date: Fri, 1 Jul 2005 13:59:56 +0000 (UTC)

On Fri, 1 Jul 2005 13:25:28 +0000 (UTC) I had a dream that logic7
<l...@R...MOonet.VEpl> wrote:
>Zaluje ze nie kupilem kaloryfera z mozliwoscia podlaczenia go do pradu tak
>zeby pelnil role suszarki w lecie kiedy nie ma okresu grzewczego (ze
>wzgledu na wilgotne reczniki, ktore co drugi dzien wymieniam).

Ehm, a balkon czy inne okno? Ja myślałem o kaloryferze z grzalką elektryczną,
ale kupiłem normalny, tańszy i ani przez chwilę nie żałuję. Lato jest lato -
wtedy jest ciepło :) A na jesień: ludzie żyjący w zimnie żyją dłużej ;-)

--
Grzegorz Janoszka