kartoteka w przychodni

1. Data: 2004-10-08 17:37:58

Temat: kartoteka w przychodni
Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki mam wplyw na to, co lekarka zanotuje w mojej karcie, ktora jest w
przychodni?
Czy moge zazyczyc sobie, by mi wydana taka karte?
Czy lekarz ma obowiazek pisania wszystkiego o mojej chorobie?
------------------
Chodzi mi konkretnie o to, ze to w ogole nie jest strzezone. Odnioslem
ostatnio wrazenie, ze wszyscy pracownicy przychodni maja w to wglad i na
dodatek sie tym zywo interesuja.

Moge podac przyklad.
-------------------

sov.

2. Data: 2004-10-08 17:55:01

Temat: Re: kartoteka w przychodni
Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jaki mam wplyw na to, co lekarka zanotuje w mojej karcie, ktora jest w
> przychodni?

Żaden; zapisuje to co musi

> Czy moge zazyczyc sobie, by mi wydana taka karte?

Nie, natomiast możesz sobie zażyczyć XERO takiej karty.

> Czy lekarz ma obowiazek pisania wszystkiego o mojej chorobie?

Tak.

3. Data: 2004-10-11 18:53:46

Od: Lemina <lemina_ksi@CIACH_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ck6k9l$3jc$1@inews.gazeta.pl>, pay-back wrote:

> Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Żaden; zapisuje to co musi

> Nie, natomiast możesz sobie zażyczyć XERO takiej karty.

A tutaj to mam mieszane uczucia.... W przychodni, w której leczyłam się od
dziecka, gdy poprosiłam o dostęp do swojej kartoteki, to mi kazali napisać
pismo do kierownika (czy do kogoś tam) i dowiedziałam się, że będę musiała
zapłacić za ksero. Natomiast w Toruniu, w przychodni akademickiej, w której
leczyłam się jako studentka, kiedy wypisywałam się, to pani w rejestracji bez
zająknięcia się wydała mi moją kartę, która leży sobie w domku do dzisiaj ;-) Z
kolei w Krakowie, gdzie pracowałam spotkałam się z jeszcze inną praktyką.
Trzeba tam było nosić ze sobą zeszycik, do którego lekarz wpisywał co tam się
dzieje - od diagnozy do leków wypisanych. A więc reasumując swoje doświadczenia
mogę stwierdzić: zależy gdzie ;-) A tak poważniej, to odnośnie interesowania
się przez personel kartami pacjentów - proponuję jakowąś skargę do kierownika,
bo to łamanie tajemnicy lekarskiej (ale ja lajkonik jestem i się mogę nie znać)

Wyobraź sobie, co by się działo, gdyby nie pisał.... Och - wolę o tym nie
myśleć.

Pozdrówka

Milena D.

4. Data: 2004-10-13 21:19:14

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: s...@d...hell.org ,
której nadawcą było Lemina <lemina_ksi@CIACH_TOo2.pl> zostało napisane:

> [...]
> się od dziecka, gdy poprosiłam o dostęp do swojej kartoteki, to mi
> kazali napisać pismo do kierownika (czy do kogoś tam) i dowiedziałam

noo, w myśl Ustawy DzU nr 147, poz. 1437 i 1438, par. 14 :))

> [...]
> wypisywałam się, to pani w rejestracji bez zająknięcia się wydała mi
> moją kartę, która leży sobie w domku do dzisiaj ;-)

a to mozna by podciagnac pod par 13 tej samej ustawy, ale chyba nie bylo
gardlowej sytuacji? ;)

> [...]
> Trzeba tam było nosić ze sobą zeszycik, do którego lekarz wpisywał co
> tam się dzieje - od diagnozy do leków wypisanych.

brrr... u mnie bylo to samo, wywalczylem prowadzenie normalnego archiwum...

--
milego dnia
adam, gg# 402495

Odwodnienie a morfologia