kaspar hauser

Temat: Re: kaspar hauser
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys <C...@o...pl>
news:gs6u16$va7$1@news.task.gda.pl

[...]
> Praca jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła..
[...]

Odważne twierdzenie. Jak większość.

Saulo

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys <C...@o...pl>

[...]
> PO i Tusk niestety..
[...]

Dobry i ten związek z rzeczywistością.

Saulo

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> A kto nazywa morderców sprawiedliwością?
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???

Tytuł może jeszcze być zmieniony, na razie =Podstawowe Odczucie=
To jest parę opowiadań na różnorodne tematy.
Komunizm nazywasz sprawiedliwością,a to był najbardziej zniewalający i
morderczy system wszech czasów.
To tak jakbyś pojechał na zone i tym w łagrach skazanym za utopijną
teorię,krzyczał o tym że są wolni,albo tym maszerującym na śmierć,lub
rodzinom oficerów zamordowanych w Katyniu.

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to widzę stanowisz bardzo ciężki przypadek niedostosowania do
> realiów myślenia, w tym historycznego... ta "sprawiedliwość" to może
> dotrzeć tylko na bagnetach karabinów, albo dzięki utrzymywaniu
> pospólstwa w stanie skrajnego analfabetyzmu, jakw CCCP... człowiek,
> który choć troche chce i potrafi być wolny nigdy nie zostaniem szmatą...
>
> Pzdr
> Paweł

To mówisz Ty - człowiek o mentalności niewolnika (albo jaśnie pana)..

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Odkryła i każdemu komuniście sprano łeb=no niestety,aż ciebie do tej
> pory ta propaganda komunistyczna trzyma.

Nic mnie nie trzyma, nigdy nie byłem zwolennikiem tego
pseudokomunistycznego ustroju który panował w Polsce.. I gdyby nie moja
obecność w Jugosławii to z pewnością również nazywałby to co panowało w
Polsce "komunizmem"..

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> Dzieci gwałcą nie tylko księża.. Inni ludzie bez sukienek też gwałcą,
> i co, wszystkich ludzi także nazwiesz pedofilami?
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???

Najwięcej pedofili jest w kościele,gdyż dogmat o wstrzemięźliwości
wypacza normalne funkcje seksualności
,z moralności katolickiej narastają zboczenia,bo człowiek
sfrustrowany,szuka wszędzie dziury ,po prostu im więcej wypierasz tym
więcej tych myśli do głowy ci przychodzi ,a dzieci dla kościoła to nie
dzieci ,więc ładują .Zdajesz sobie sprawe,jaką krzywdę wyrządzają
A w społeczeństwie jest tego mniej,bo obowiązuje norma społeczna=prawa
dzieci=.I nie jeden najpierw pomyśli co mu w pudle zrobią,jak będzie
pchał łapy gdzie nie trzeba.A księża czują się bezkarni,bo kościół
takich chroni i ukrywa.

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie, kochany... człowieczeństwo albo smierć... ale żeby być
> człowiekiem nie można być gnidą... wbrew pozorom nie mam tu
> nastawienia emocjonalnego, po prostu widzę i wiem, co się dzieje...
> szmatami ludzie bywają w każdym ustroju, to prawda, bo człowiek
> potrafi mieć takie a nie inne preferfencje, ale komunizm sprzyja temu
> najbardziej... przepraszam, nie komunizm, raczej świetlisty szlak po
> którym różnie nawiedzone typy próbują tą podłość roznosić po świecie...
>
> Paweł

Wcześniej pisałeś że wolałbyś się powiesić, to jest jednak chyba
nastawienie emocjonalne..

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> Praca jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła.. No no, 6-cio latkowie w
> kopalni ! A co niby miałby taki dzieciak robić w kopalni?
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???

No to buraku baraństwo z ciebie wyszło do potęgii,klniesz na
kapitalistów a nie wiesz ,że kiedyś 19w dzieci jak tylko potrafiły
chodzić,to 5,6 lat już szły pracować do kopalni,Chcesz dzieci
ponownie,żeby pracowały
I twierdzisz,że im praca nie zaszkodzi.U mnie masz przejebane!

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Jak to= zdeterminowany jesteś utopią

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> dzieci=.I nie jeden najpierw pomyśli co mu w pudle zrobią,jak będzie
> pchał łapy gdzie nie trzeba.A księża czują się bezkarni,bo kościół

To się dzieje na wsiach iks i w kościółku
-----------------------
Matka tej pani stanęła po stronie księdza pedofila. To pokazuje siłę
indoktrynacji i zniewolenia stosowanego przez kościół. Potrafi ono
zneutralizować nawet instynkt macierzyński. To jest właśnie katolicki
obłęd.

Pedofilia w Kościele
13-letni chłopiec powiesił się kilka dni przed Wigilią. Zostawił
pożegnalny list, w którym winą za swoją śmierć obciążył księdza
proboszcza. Mieszkańcy wsi doprowadzili już po tragedii do odwołania
księdza z ich parafii. Kościół w sprawie kapłana zachowuje milczenie.
Bartek Obłój powiesił się na drzewie koło swojego domu we wsi Hłudno w
województwie podkarpackim. Jego ciało znalazła matka.

http://www.kidprotect.pl/2008/01/09/chopiec-oskarzyl
-ksiedza-i-popenil-samobojstwo/

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE