kaspar hauser

271. Data: 2009-04-05 20:03:09

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A ten komplement jak brzmi?
> :-)

Nie powiem, jeszcze by mógł zostać źle zrozumiany.. :-(

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

272. Data: 2009-04-05 20:14:35

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <i...@w...pl> tak oto plecie:

> Oczywiście Ty nie miałeś tej (nie)wątpliwej (nie)przyjemności, prawdaż?
>
> Qra,

Akurat mój "atak" na XL był zasadny.. :-P Zresztą małe zwrócenie uwagi
trudno nazwać "atakiem"..

273. Data: 2009-04-05 20:19:36

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Leć na komisariat zameldować, że na ideowego komunistę naskakują.

A antykapitalista to już niema praw? I można na niego naskakiwać?

274. Data: 2009-04-05 21:01:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

<C...@o...pl>

Najlepiej Wielka Trójca od razu :)

> A antykapitalista to już niema praw? I można na niego naskakiwać?

A czujesz się naskoczony przez Veronikę?

--
Pozdrawiam - Aicha

275. Data: 2009-04-05 23:16:20

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> Użytkownik "jadrys" napisał:
>
> <C...@o...pl>
>
> Najlepiej Wielka Trójca od razu :)

> A czujesz się naskoczony przez Veronikę?

Jak na razie, to jeszcze nie.. Ale groźba czaiła się w tym pytaniu..

276. Data: 2009-04-05 23:24:46

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak na razie, to jeszcze nie.. Ale groźba czaiła się w tym pytaniu..

Sam jesteś groźba.

V-V

277. Data: 2009-04-05 23:25:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Później podrzucę ci adres ośrodka dla mężczyzn,będących ofiarami
przemocy.

278. Data: 2009-04-06 00:24:08

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Później podrzucę ci adres ośrodka dla mężczyzn,będących ofiarami
> przemocy.

Będę bardzo wdzięczny..

279. Data: 2009-04-06 00:28:09

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sam jesteś groźba.
>
> V-V

W jakim sensie? Ja nawet muchy bym nie skrzywdził.. A pewnie chodzi
Ci o pisanie przeze mnie prawdy? No cóż prawda bywa groźna..

280. Data: 2009-04-06 00:30:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Jak na razie, to jeszcze nie.. Ale groźba czaiła się w tym pytaniu..

XL Cię zmanipulowała swoją reakcją, dlatego Ci się czaiła. Przymila
się teraz do Ciebie, bo w końcu ktoś ją pochwalił.
(chętnie poznam inną wersję - tzn. Twoją interpretację jej pisania,
ale niekoniecznie tu:> - jestem w końcu otwarta :DDD, ale nie mam
ochoty czytać jej samo-bałwochwalczych wtrętów)

--
Pozdrawiam - Aicha

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE