kaspar hauser

281. Data: 2009-04-06 00:44:07

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> XL Cię zmanipulowała swoją reakcją, dlatego Ci się czaiła. Przymila
> się teraz do Ciebie, bo w końcu ktoś ją pochwalił.
> (chętnie poznam inną wersję - tzn. Twoją interpretację jej pisania,
> ale niekoniecznie tu:> - jestem w końcu otwarta :DDD, ale nie mam
> ochoty czytać jej samo-bałwochwalczych wtrętów)

Dlaczego nie chcesz czytać? Jak dla mnie to jesteś, jako jedna z
nielicznych, równorzędną partnerką w dyskusji z XL-ką..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

282. Data: 2009-04-06 00:52:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Dlaczego nie chcesz czytać? Jak dla mnie to jesteś, jako jedna z
> nielicznych, równorzędną partnerką w dyskusji z XL-ką..

Bo nasza dalsza rozmowa o niej na forum publicum spowoduje, ze wbije
się w nieuzasadnione poczucie ważności. A to ostatnia rzecz, do której
chciałabym się przyczynić :)

--
Pozdrawiam - Aicha (wiem, że i tak Cię nie przekonam)

283. Data: 2009-04-06 00:52:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Równo-co?Przecież to potwarz,a nie komplement.

284. Data: 2009-04-06 05:27:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Akurat mój "atak" na XL był zasadny.. :-P Zresztą małe zwrócenie uwagi
> trudno nazwać "atakiem"..

I jako ostatni sprawiedliwy masz uprawnienia do oceniania zasadności
"ataków" czy "zwróceń uwagi" innych osób?

Qra

285. Data: 2009-04-06 06:19:27

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> I jako ostatni sprawiedliwy masz uprawnienia do oceniania zasadności
> "ataków" czy "zwróceń uwagi" innych osób?
>
> Qra
No może nie ostatni( jest jeszcze milcząca większość).. Owszem poczuwam
się do sprawiedliwej oceny waszych działań..

286. Data: 2009-04-06 06:21:24

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Równo-co?Przecież to potwarz,a nie komplement.

Nie, pochwała..

287. Data: 2009-04-06 06:25:31

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Bo nasza dalsza rozmowa o niej na forum publicum spowoduje, ze wbije
> się w nieuzasadnione poczucie ważności. A to ostatnia rzecz, do której
> chciałabym się przyczynić :)

Ależ ona nie musi się w nic wbijać, ona już się czuje ważna, i jakby nie
było jest to postawa prawidłowa..

288. Data: 2009-04-06 10:02:26

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zatem tylko w tematach dotyczących jej osobiście rzecze "wierzę, że
> kościół pomyśli". W innych - nie musi mysleć, bo i po co? Tylko XL ze
> swoimi dylematami zasługuje na zbawienie - reszta grzeszników może (a
> nawet powinna!) smażyć się w ogniu piekielnym z definicji.

Tyż zwróciłem jej na to uwagę: bardzo egotyczna definicja 'problemu,
ograniczenia
i rozwiązania' a tym samym poważne ograniczenia w rozumieniu problemów
innych
ludzi i zmniejszone zdolności do ich rozwiązywania (czego sytuacja jej brata
jest dla
mnie niezłym przykładem 'przybijającym gwóźdź').

289. Data: 2009-04-06 10:08:51

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

tak się ostatnio trochę zastanawiam nad związkami między schizofrenią a
autyzmem ...
W każdym bądź razie ostatnio gdzieś wyszło, że łagodne formy autyzmu nieźle
mogą się sprawdzać w świecie informatyki ;))) Np. tu, gdzie teraz siedzę ;)
Trzeba
tylko opanować nietypowe motywatory i udziwnione/ekscentryczne
zachowania/komunikaty społeczne ;)

290. Data: 2009-04-06 11:19:36

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> A ja pamiętam moją mamę, kiedy zawsze wołała tatę, jak Banaszak
> pojawiała się w TV. :)

Typowy damski test dla męża. ;)

michał

sytuacja staje się dramatyczna