kaspar hauser

291. Data: 2009-04-06 11:22:50

Temat: Re: kaspar hauser
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> To ze zmęczenia po 3 dniach targów ;)

No tak, to by tłumaczyło... ;)

michał

292. Data: 2009-04-06 11:55:27

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał w wiadomości:

> W jakim sensie? Ja nawet muchy bym nie skrzywdził.. A pewnie chodzi
> Ci o pisanie przeze mnie prawdy? No cóż prawda bywa groźna..

Na pewno dobrze trafiłeś. Tu właśnie jest miejsce dla ekspertów od
prawdy.
Od jedynej też. ;)

michał

293. Data: 2009-04-06 12:01:00

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo nasza dalsza rozmowa o niej na forum publicum spowoduje, ze wbije
> się w nieuzasadnione poczucie ważności. A to ostatnia rzecz, do której
> chciałabym się przyczynić :)

Ona jest wbita po łepek. Nie da się raczej jej wydłubać bez zniszczenia
podłoża. Nie mowiąc już o wygięciu trzpienia. :)

michał

294. Data: 2009-04-06 12:15:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> No może nie ostatni( jest jeszcze milcząca większość).. Owszem poczuwam
> się do sprawiedliwej oceny waszych działań..

Masz rację. Nieodzywanie się jest na wskroś sprawiedliwe. A Twa ocena, jak
prawda, obiektywna.

Qra

295. Data: 2009-04-06 12:57:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 13:55, michał <6...@g...pl> wrote:

> Na pewno dobrze trafiłeś. Tu właśnie jest miejsce dla ekspertów od
> prawdy.
> Od jedynej też. ;)

Na dzien dzisiejszy mamy 587 sztuk prawdy jedynej.
Calkiem ladna liczba.
:)

296. Data: 2009-04-06 13:07:21

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hanka <c...@g...com>
d...@m...goo
glegroups.com

[...]
> Na dzien dzisiejszy mamy 587 sztuk prawdy jedynej.
> Calkiem ladna liczba.
> :)

Odjęłaś się?

Saulo

297. Data: 2009-04-06 13:30:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Na dzien dzisiejszy mamy 587 sztuk prawdy jedynej.
> Calkiem ladna liczba.
> :)

No znalazła się ta z prawdą jedyną,która stwierdza że inni mają prawdy
jedyne.;-)To nie jest prawda że inni kierują się swoją jedyną
prawdą,bo różnorodność spojrzeń jest wielka,może jedynie pans i iks
mają klapki na oczach i dlatego potrzebują bata;-)

298. Data: 2009-04-06 13:48:06

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Ona jest wbita po łepek. Nie da się raczej jej wydłubać bez
> zniszczenia podłoża. Nie mowiąc już o wygięciu trzpienia. :)

Ale po co? Nie lepiej się trochę samemu wznieść żeby osiągnąć jej poziom?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

299. Data: 2009-04-06 13:50:13

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Na pewno dobrze trafiłeś. Tu właśnie jest miejsce dla ekspertów od
> prawdy.
> Od jedynej też. ;)

Tak się składa że prawda jest jedna, pozostałe to już tylko półprawdy i
kłamstwa..

300. Data: 2009-04-06 14:52:48

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale po co? Nie lepiej się trochę samemu wznieść żeby osiągnąć jej poziom?

Wznieść na jej poziom się nie da z powodów ontologicznych, a schodzić... to
szkodliwe dla kolan, bo długa droga... weź nie przeginaj...

Paweł

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...