kaspar hauser

301. Data: 2009-04-06 14:55:17

Temat: Re: kaspar hauser
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 15:50, jadrys <C...@o...pl> wrote:

> Tak się składa że prawda jest jedna, pozostałe to już tylko półprawdy i
> kłamstwa..

A co to jest prawda?
I czym ja mierzymy?
I kto te prawde wyznacza?

?

302. Data: 2009-04-06 14:58:14

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 15:07, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Hanka <c...@g...com>
> Odjęłaś się?

Jak widac, nie :)

303. Data: 2009-04-06 15:50:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2009 08:25:31 +0200, jadrys napisał(a):

> Ależ ona nie musi się w nic wbijać, ona już się czuje ważna, i jakby nie
> było jest to postawa prawidłowa..

Dzienks, wreszcie ktoś z podobną postawą :-)
Witam w klubie niezakompleksionych!

PS. Jak tak dalej będę szczegółowo przez niektóre osoby omawiana, to się
wbiję w cóś gorszego... jakims bóstwem albo co się poczuję...

304. Data: 2009-04-06 15:56:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2009 15:48:06 +0200, jadrys napisał(a):

> Ale po co? Nie lepiej się trochę samemu wznieść żeby osiągnąć jej poziom?

Ale po co? - kamień zawsze pod ręką, przecież to łatwiejsze.

305. Data: 2009-04-06 15:58:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Apr 2009 17:56:43 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ale po co? - kamień zawsze pod ręką, przecież to łatwiejsze.

...a wystarczy na nim stanąć, zamiast nim rzucać :-DDD

306. Data: 2009-04-06 18:06:25

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> A co to jest prawda?
> I czym ja mierzymy?
> I kto te prawde wyznacza?
>
> ?

Dobre pytania, niestety z przyczyn obiektywnych odpowiedzi na nie
będzie.. :-[
Co niektórzy mówią że prawda to kłamstwo, wielokrotnie powtarzane.. ;-)

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

307. Data: 2009-04-06 18:12:16

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ...a wystarczy na nim stanąć, zamiast nim rzucać :-DDD

Ale Twoi szanowni adwersarze idą na łatwiznę.. Wydaje im się że łatwiej
będzie Ciebie sprowadzić do swojego poziomu, niż samemu się wznieść..

308. Data: 2009-04-06 19:01:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2009 20:12:16 +0200, jadrys napisał(a):

> Ale Twoi szanowni adwersarze idą na łatwiznę.. Wydaje im się że łatwiej
> będzie Ciebie sprowadzić do swojego poziomu, niż samemu się wznieść..

Czy Ty przypadkiem mnie nie bierzesz pod włosssss??? - zaczynasz budzić
moją ostożność, bo to nie jest normalna gadka, coś węża podstępu tu czuję,
a to oznacza, że mi nieco niewymiecionej skromności gdzieś tam w
zakamarkach zostało - i jak się tu znów nie chwalić, jak człowiek taki
skromny?
;-)

309. Data: 2009-04-06 19:42:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a to oznacza, że mi nieco niewymiecionej skromności gdzieś tam w
> zakamarkach zostało - i jak się tu znów nie chwalić, jak człowiek taki

Lewoskrętny jak to parchy...

310. Data: 2009-04-06 20:01:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Ależ ona nie musi się w nic wbijać, ona już się czuje ważna, i
> jakby nie było jest to postawa prawidłowa..

OK, skoro uważasz, że rozwijanie talentów za kasę męża jest ze wszech
miar godne polecenia, to... gdzie masz tę posiadłość w Wielkopolsce?
:PPP

--
Pozdrawiam - Aicha

sytuacja staje się dramatyczna