kaspar hauser

551. Data: 2009-04-08 13:51:00

Temat: Re: kaspar hauser
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gri11c$9er$1@news.onet.pl...

Pocieszaj się, pocieszaj, tak jak moja eks, która po kolejnej podwyżce
już na korytarzu sądowym pokazywała mi Kozakiewicza. Aż do czasu, gdy
przyjechałem na rozprawę w doskonałym garniturze o sportowym kroju, a ona
przyszła z psiapsiółką i ta zakochała się we mnie od pierwszego wejrzenia,
na dodatek wytłumaczyła jej jaka jest głupia (fakt!), a gdy do tego
uzyskałem obniżkę alimentów (sic!), poszła na chorobowe...
Wszystkie dzieci - gdy tylko mogły nawiały do mnie. I to ona musiała
płacić...

552. Data: 2009-04-08 13:55:36

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie szkodzi - jest, a to już jest ekskluzywne.

Nie chce mi się wierzyć że przeszłeś nad tym do porządku dziennego.. Na
pewno się marzą stare dobre czasy..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

553. Data: 2009-04-08 13:58:02

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]
n.googlegroups.com...

> Kretynie czegoś takiego jak obiektywizm nie ma ,bo nie jesteś w stanie
> wyjść poza świat i zobaczyć go z boku jest to kolejne fałszerstwo
> komunistów,oderwanych od rzeczywistości.

Jest bucu, jest obiektywizm.. Tylko tobie on jest obcy..

554. Data: 2009-04-08 13:58:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Nie chce mi się wierzyć że przeszłeś nad tym do porządku dziennego.. Na
> pewno się marzą stare dobre czasy..

"Przeszł" bo miał blisko?

Qra

555. Data: 2009-04-08 14:04:29

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]
84.html

> Pułki aż się od jedzenia załamywały

Skoro tak twierdzisz. I zauważ że tamta żywność była jakościowo lepsza
niż ta dzisiaj..

556. Data: 2009-04-08 14:15:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chce mi się wierzyć że przeszłeś nad tym do porządku dziennego.. Na
> pewno się marzą stare dobre czasy..

Nie jest to marksizm-leninizm-stalinizm-polpotyzm.
Piłsudski - socjalista i agent niemiecki jak Lenin, zniósł tytuły aby
osłabić polskość i to się udało. Żonaty jak wielu teraz z żydówką
(Cyrankiewicz, Gomułka, Sikorski) Izrael wyeksportował niezły kontygent bab.

A tak ogólnie: PRZESZEDŁEŚ.

557. Data: 2009-04-08 14:17:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

n.googlegroups.com...

> Jest bucu, jest obiektywizm..
Uchwalony za zebraniu POP...

558. Data: 2009-04-08 14:21:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro tak twierdzisz. I zauważ że tamta żywność była jakościowo lepsza
> niż ta dzisiaj..

Wątrobianka z papierem toaletowym jako wypełniaczem?
Albo salceson z całym wieprzowym chujem - aż zakład stanołó bo to kupiono w
kiosku fabrycznym. Fakt nie miał żółtych firanek. Z takimi były tylko dwa -
milicyjny Konsumy oraz w Komitecie Powietowym.

559. Data: 2009-04-08 14:38:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dwa -
> milicyjny Konsumy oraz w Komitecie Powietowym.

Korekta: stanął - czyżbym już takie błędy sam robił, czy ktoś mi usilnie
pomaga?

560. Data: 2009-04-08 14:47:29

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> osłabić polskość i to się udało. Żonaty jak wielu teraz z żydówką
> (Cyrankiewicz, Gomułka, Sikorski) Izrael wyeksportował niezły kontygent bab.

E tam, żałość i tęsknota za czasami Hrabiów przez Ciebie przemawia..

--

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...