kaspar hauser

691. Data: 2009-04-10 21:12:49

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Poczuł się? dobrał? - nie tak po prostu: najpierw (jak w Rosji) trzeba było
> wymordowac rodzinę cesarską, symbol prastarej tradycji i starego porządku.
> Od tego się zaczyna władzę "komunistyczną"... a klika do mordowania i
> władzy zawsze się znajdzie.

Nie zapominaj że Chinach przedrewolucyjnych panoszył się feudalizm,
przez co panowała nędza aż trudna do wyobrażenia.. Podobnie zresztą było
w Rosji..
Szkoda że dzisiaj nikt o tym nie chce pamiętać..

> No cóż - jak szaleć, to szaleć :-(
> Dla nich to być albo nie być, a ryzykować nie mają czym, oprócz życia.
> Toteż chcą je (o ile ocalą) ulokować tam, gdzie najlepiej.

No tak, ale mowa była o poziomach życia Kuba vs państwa sąsiadujące
(Karaiby), a nie Kuba kontra USA.. Zauważ że cała masa mieszkańców
Meksyku, Jamajki itp. też ucieka do USA..
Ale jakoś nikt o tym nie mówi, wszyscy widzą tylko uciekających
Kubańczyków..

> [...]
> taki nasz los, być odwieczną granicą mieedzy Wschodem a Zachodem.
> Czy uważasz, że niedrażnienie Rosji coś nam kiedykolwiek pomogło? Tyle
> samo, co drażnienie. Jesteśmy małym misiem, duzy Miszka i tak nas jednym
> kichnięciem może powalić, kiedy mu się zachce, niezależnie od tego, jak
> bardzo będziemy grzeczni i ulegli licząc na życzliwość i pokój.
> A ekonomicznie tarcza postawiłaby nas na nogi - ile pracy dla ludzi,
> zaopatrzenia (rozwój przemysłu) itp byłoby potrzeba...
> Ale nie bój żaby, i tak nic z tego nie będzie, bo już się za naszymi

Myślę że mylisz się co do tej tarczy.. Po co Rosjanie na dzień
dzisiejszy mieliby mieć rakiety wycelowane w nas?
Nasza armia nie jest praktycznie żadnym przeciwnikiem dla ruskich..
Natomiast gdybyśmy mieli się stać tarczą dla USA, to sytuacja zmieni się
diametralnie, pierwsze uderzenie pójdzie na nasz kraj..
W sprawie tarczy wcale nie chodzi o drażnienie Rosji. Moglibyśmy być z
nimi bardzo blisko a i tak w wypadku swego zagrożenia kacapy by nas
zniszczyli jako tarczę..
I bez przesady z tymi korzyściami ekonomicznymi.. Toż to inwestycja
porównywalna z budową niewielkiego lotniska.
Mam wielką nadzieję że jednak nie będziemy robić za tarczę Ameryki..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

692. Data: 2009-04-10 21:26:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 23:12:49 +0200, jadrys napisał(a):

> [...]
> Meksyku, Jamajki itp. też ucieka do USA..
> Ale jakoś nikt o tym nie mówi, wszyscy widzą tylko uciekających

Bo stamtąd trudniej...

> Myślę że mylisz się co do tej tarczy.. Po co Rosjanie na dzień
> dzisiejszy mieliby mieć rakiety wycelowane w nas?

A tak na wszelki wypadek, jak zawsze - takie mają przyzwyczajenie. No nie,
naprawdę nie wierzysz w to???

> Nasza armia nie jest praktycznie żadnym przeciwnikiem dla ruskich..
> Natomiast gdybyśmy mieli się stać tarczą dla USA, to sytuacja zmieni się
> diametralnie, pierwsze uderzenie pójdzie na nasz kraj..

I tak pójdzie. Niestety. Choćby rykoszetem. A to mała różnica, niestety.

Zawsze jednak za czyjąś - zauważ.

693. Data: 2009-04-10 21:35:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Widzę, że argumentami sięgasz wysoko.

A ile masz wzrostu?

Ewa

694. Data: 2009-04-10 21:36:01

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> A ile masz wzrostu?

I ile ważysz?

Saulo

695. Data: 2009-04-10 21:37:01

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości
news:6q9115918f8s$.9vs5ctnwtvgz$.dlg@40tude.net :

> Ale ma wesołe jajko za to :-D

A... Wesołych Świąt przy okazji! :)

michał

696. Data: 2009-04-10 21:41:04

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Bo stamtąd trudniej...

To rzeczywiście "powód"..

> A tak na wszelki wypadek, jak zawsze - takie mają przyzwyczajenie. No nie,
> naprawdę nie wierzysz w to???

A Ty wierzysz że ruski zmarnują jakąkolwiek rakietę na zniszczenie dajmy
na to zespołu elektrowni Konin -Adamów -Pątnów..

> I tak pójdzie. Niestety. Choćby rykoszetem. A to mała różnica, niestety.

Właśnie że duża różnica..

> Zawsze jednak za czyjąś - zauważ.

Ale teraz mamy wybór (tak myślę)..

697. Data: 2009-04-10 21:43:36

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

698. Data: 2009-04-10 21:48:16

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze, na pewno więcej..

Jak chcesz, to jesteś precyzyjny.
Jakby Cię tak jeszcze podpytać, to przyznałbyś się, że i komunizm jest
jednak be. :D
Będą z Ciebie ludzie. Ja w Ciebie wierzę.

michał

699. Data: 2009-04-10 21:50:11

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Widzę, że argumentami sięgasz wysoko.

Wysoko? Nie normalnie..

700. Data: 2009-04-10 21:53:41

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Jak chcesz, to jesteś precyzyjny.
> Jakby Cię tak jeszcze podpytać, to przyznałbyś się, że i komunizm jest
> jednak be. :D
> Będą z Ciebie ludzie. Ja w Ciebie wierzę.

A moja wiara co do Ciebie jest coraz słabsza.. Jesteś strasznie
przekabacony, prawie nieodwracalnie..

--

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE