kaspar hauser

701. Data: 2009-04-10 22:09:37

Temat: Re: kaspar hauser
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> I ile ważysz?

Może niech ktoś ankietę personalną opracuje, bez wypełnienia której
nie można będzie się odezwać na psp. I sposób weryfikacji trzeba
wydumać.

--
Pozdrawiam - Aicha

702. Data: 2009-04-10 22:32:49

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> A ile masz wzrostu?

Tego akurat niezawiele, ale mieszkam na trzecim.

michał

703. Data: 2009-04-10 22:42:10

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości

> I ile ważysz?

Tyle ile waży woda wyparta z wanny przez moje ciało plus reszta.
Moja Gmina to Ochota. Moja parafia - św. Michała pięć minut tramwajem.
Stołówka - KFC albo McDonald, czasem bar "Biedronka"...

michał

704. Data: 2009-04-10 22:43:10

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

[...]
> Moja Gmina to Ochota. Moja parafia - św. Michała pięć minut tramwajem.

Moja była lepsza - NMP Królowej Świata przy Opaczewskiej,
miałem kilka minut piechotą, ale i tak nigdy nie byłem w środku kościóła
:D

> Stołówka - KFC albo McDonald, czasem bar "Biedronka"...

Mm. Waga. Mm.

Saulo

705. Data: 2009-04-10 22:43:39

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Może niech ktoś ankietę personalną opracuje, bez wypełnienia której
> nie można będzie się odezwać na psp. I sposób weryfikacji trzeba
> wydumać.

IPN zajmie się weryfikacją.

michał

706. Data: 2009-04-10 22:45:32

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysoko? Nie normalnie..

To u Ciebie norma... Wiem.

michał

707. Data: 2009-04-10 22:46:57

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moja wiara co do Ciebie jest coraz słabsza.. Jesteś strasznie
> przekabacony, prawie nieodwracalnie..

Dzięki Bogu.

michał

708. Data: 2009-04-10 22:57:40

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo"

> Moja była lepsza - NMP Królowej Świata przy Opaczewskiej,
> miałem kilka minut piechotą, ale i tak nigdy nie byłem w środku
> kościóła

> Mm. Waga. Mm.

Tak, Watsonie, trochę zbyt dużo...

michał

709. Data: 2009-04-11 00:29:41

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości
> Przestań pieprzyć dyrdymały że popieram mordowanie kogoś.. Owszem
> założenia komunizmu odpowiadają mi, ale nie mordowanie.. Zresztą ci
> mordercy byli komunistami tylko w biuletynach kapitalistycznej propagandy
> i oczach otumanionych ludzi..

Co ty na to ,że założeniem komunizmu jest rewolucja proletariacka?
Rewolucje, te prawdziwe zawsze są krwawe. Chyba, że Engels, Lenin i Trocki
to nie komuniści.

Nikt przy zdrowych zmysłach nie
> nazwie Stalina, Pol pota czy Mao komunistami.. Byli to normalnie obłąkani
> mordercy..

Jedno nie wyklucza drugiego. Oni akurat wprowadzali w życie zasady komunizmu
więc kim byli? Państwo totalne, gospodarka centralnie planowana, likwidacja
własności prywatnej oraz wrogów rewolucji.
zx

710. Data: 2009-04-11 00:38:13

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Niestety ta ideologia jest tak wypaczona,że doprowadzała właśnie do
takich potworów jako konsekwencja.A nie tylko w rosji mordowano,w
polsce też,więc tak wypaczała ludzi ,że robiła z nich dzikie bestie.I
to właśnie komunizm nauczył obarczać ludzi gdyż system musiał być bez
zarzutu,jednak to system jest błedy i pociąga ludzi do zbrodni jako
konsekwencja .Tak samo jest zabroniony faszyzm,bo ten system
doprowadził do obozów koncentracyjnych,więc nie trzeba Hitlera,aby
wszystko wróciło,dzięki ideologii.

Nie jestem pewien ,czy tu tkwi sedno? Pierwsze obozy koncentracyjne były w
Południowej Afryce, gdzie brytyjczycy przetrzymywali w okropnych warunkach
burów. Turcy z Kurdami wymordowali Ormian również bez pomocy komunizmu.
zx

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...