kaspar hauser

571. Data: 2009-04-08 15:18:19

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zwolennik prostackiego komunizmu innej mowy nie zrozumie, taj też nie,
> więc spadaj debilu banany prostować...
>
> Pzdr
> Paweł

Tak jak się spodziewałem, stać cię tylko na coś takiego..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

572. Data: 2009-04-08 15:20:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> Skoro tak twierdzisz. I zauważ że tamta żywność była jakościowo lepsza
> niż ta dzisiaj..
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???
Jak ci smakowały puste półki,to pewnie półka ,dla idiotów jest lepsza.

573. Data: 2009-04-08 15:22:22

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pała z historii, logiki, myslenia, niemal z wszystkiego... gdzieś Ty
> się, przygłupie, urodził? Kolejny pożyteczny idiota, jak Sartre i jemu
> podobni?
>
> Paweł

Tego nie mówisz Ty, przez Twoją klawiaturę ryczy tuba propagandy
kapitalistycznej.. Powtarzam zacznij wreszcie myśleć samodzielnie..

574. Data: 2009-04-08 15:27:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Pocieszaj się, pocieszaj, tak jak moja eks, która po kolejnej
> podwyżce już na korytarzu sądowym pokazywała mi Kozakiewicza.
> Aż do czasu, gdy przyjechałem na rozprawę w doskonałym garniturze o
> sportowym kroju,

Wystarczy mi, że tatuś przyjechał do szpitala (bo wezwałam listem
poleconym - wcześniej przez pięć lat miał dziecko w dupie) w
najnowszych ciuchach i butach, miesiąc wcześniej utraciwszy dochody.
Jak mu przestanie stawać, to i ta głupia tłusta pinda w końcu
zmądrzeje i go wywali. A po jego "figurze" sądząc niedługo pieśń
chwały już pośpiewa :P Jakiś zawalik albo cuś :) I już żadna go nie
zechce - ani starsza, ani młodsza. Trzeba będzie do tatusia wrócić i
po rączkach całować, a cała tatusiowa emeryturka (dobra, górnośląska)
przyleci w podskokach do mnie :>
To właśnie po tym, gdy go zobaczyłam, wkurwiłam się i zaczęłam
wreszcie dbać o swoje emploi (tu Fly ma rację, że wciąż jeszcze
"siedzi mi za skórą", ale w specyficznym sensie). Mam chodzić w
bluzach za 5 złotych, bo on ma sponsorkę, a ja nie? A takiego!

--
Pozdrawiam - Aicha

575. Data: 2009-04-08 15:30:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Właściwie wycofuję wszystkie obraźliwe słowa,ponieważ jesteś
chory.Gdyż żeby przez 20 lat nie móc zweryfikować rzeczywistości z
utopią,to już jest bardzo okaleczony człowiek,a właściwie wywołujesz
szok.

576. Data: 2009-04-08 15:35:16

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Jak ci smakowały puste półki,to pewnie półka ,dla idiotów jest lepsza.

Ludzie z głodu nie umierali, jak dzisiaj.. Co by było gdyby nie te
śmietniki..

577. Data: 2009-04-08 15:39:48

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> chory.Gdyż żeby przez 20 lat nie móc zweryfikować rzeczywistości z
> utopią,to już jest bardzo okaleczony człowiek,a właściwie wywołujesz

Nie wątpię, dla kogoś otumanionego propagandą kapitalistyczną moje słowa
mogą wywołać szok..

578. Data: 2009-04-08 15:41:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj jest to samo, tylko na dodatek jeszcze pozbawione smaku..

Produkowane według norm "POLECANYCH" przez ZSRE...
Czyli erzace - jak to w III, a teraz IV Rzeszy Narodów Niemieckich czyli
UE...

579. Data: 2009-04-08 15:41:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Wystarczy mi, że tatuś przyjechał do szpitala (bo wezwałam listem
> poleconym - wcześniej przez pięć lat miał dziecko w dupie) w
> najnowszych ciuchach i butach, miesiąc wcześniej utraciwszy dochody.

I tak zwodzi mnie, komornika, kuratora i wszystkich już pięć lat, cały
czas mieszkając w willi, jeżdżąc sobie na wycieczki po kraju i nie
tylko za kasę żoneczki (fotki na nk, a jakże, są, ze ślubu też :D - od
tej pory wreszcie zaczęłam dostawać jakieś grosze, bo zaczął mieć
stały adres - tak się mu koffana przysłużyła). Alimentów jak mu
zasądzili 6 lat temu 200 zet, tak do tej pory tyle ma. Mnie się nawet
pisma nie chce pisać, bo tylko nerwy sobie zszargam. A na takiego
dupka szkoda nawet ogryzka ołówka, a co dopiero zdrowia. Za to, co
jest mi winien, już bym sobie nowe okna wstawiła i łazienkę
wyremontowała.

--
Pozdrawiam - Aicha

580. Data: 2009-04-08 15:44:36

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Niestety głąbie nie ma obiektywizmu,bo go podważyła teoria
> kwantowa,jest tylko umowa miedzyludzka,a ona jest jedynie zamykaniem
> świata w pewnej wizji,czyli nie preteduje do obiektywizmu.Znowu masz
> bezmyślny komunistyczny odlot od rzeczywistości.Ty po prostu o niczym
> pojęcia nie masz.

Pięknymi słówkami nie zagłuszysz prawdy: obiektywna ocena jest jak
najbardziej możliwa.. Trzeba jednak spełniać określone warunki, Ty ich
nie spełniasz..

--

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE