kaspar hauser

981. Data: 2009-04-14 20:46:25

Temat: Re: kaspar hauser
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gs1e8v$a30$2@news.task.gda.pl...

> Cieszę się z poprawy samopoczucia, ale to nie moja zasługa, tylko faktów
> historycznych..

Bawi mnie nie stan faktów historycznych, bo te znam, ale takiego
koszałka-opałka, który wszystko rozumie na opak to pierwszy raz widzę... z
takim IQ z reguły człowiek nie jest w stanie prawidłowo obsługiwać kompa
więc się jeszcze Twojemu fenomenowi poprzyglądam...

Pzdr
Paweł

982. Data: 2009-04-14 20:46:55

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Może się założymy? ;)

Czemu nie. O butelkę wirtualnej Whisky? Czy o coś innego?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

983. Data: 2009-04-14 20:50:18

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wydaje mi się, że to jednak nie to: poczucie wyjątkowości i spójności roju
> to po prostu tradycja tam, gdzie raczej nie było powodu do rewolucji na
> miarę Października... a powodów nie było właśnie z racji tej silnej
> tradycji ;-)

No cóż, nie można wykluczyć i takiej przyczyny..

984. Data: 2009-04-14 20:51:49

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> jadrys <C...@o...pl>

> No tak, przecież angielska mentalność to typowa mentalność niewolnika ;D
>
> Saulo

Utrzymywanie pasożyta w osobie królowej o tym świadczy..

985. Data: 2009-04-14 20:53:31

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys <C...@o...pl>

[...]
> Utrzymywanie pasożyta w osobie królowej o tym świadczy.

Jasne. Nieskazitelna (nieskażona) logika.

Saulo

986. Data: 2009-04-14 20:54:40

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" :

> Czemu nie. O butelkę wirtualnej Whisky? Czy o coś innego?

Nie tam Whisky. Jak zmienisz zdanie, to przeprosisz na psp wszystkich
"otumanionych propagandą".

michał

987. Data: 2009-04-14 20:55:26

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> To Łepek Ci wilgotnieje, kiedy pszczoły zapylają morele?!

To jest czas na podziwianie natury, a nie na pracę.. :-P

988. Data: 2009-04-14 21:03:13

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> [...]
> drobnego właściciela, chłopa, w wielu ludziach brała górę, nastawiąła
> ich oprzeciwko władzy sowieckiej. Z satysfakcją rezygnowali
> pośpiesznie z kołchozów, dzielili się końmi, zabierali uprząż,
> inwentarz, zbieory, doprowadzali do porządku swoje chaty, obejścia,
> pola (...). A dopóki istnieje chata, warzywnik, krowa, świnia, owce,
> kury, świnia itd., dopóty będzie też istnieć wśród chłopów ideologia
> drobnego właściciela. Stąd też bierze się ich stosunek do socjalizmu,
> komunizmu..."
>

> Szczególnie ostatnie zdania są wymowne...

Powtarzam pytanie: wiesz jak się żyło prostemu ludowi w
przedrewolucyjnej Francji..

989. Data: 2009-04-14 21:03:59

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiś przykład?

Historia XX w. W wersji kabaretowej... jadrys ;o)

Pzdr
Paweł

990. Data: 2009-04-14 21:04:56

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> jadrys <C...@o...pl>
>
> [...]
>
> Jasne. Nieskazitelna (nieskażona) logika.
>
> Saulo

Otóż to...

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

??? ???

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE