kaspar hauser

891. Data: 2009-04-14 08:38:01

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Opieram na tym,że jeśli się pasożytuje to jest bieda,a jak szukam
> danych to tylko one ten obraz potwierdzają,to za komuny tylko
> propagande dla ciemnoty wypisywano i wtłaczano,Na tym polega
> wolność,że w komuniźmie prawdziwch danych nie było,a teraz są.

A jednak te Twoje dane co do Jugosławii są nieprawdziwe.. Masz prawo
cieszyć się z takiej wolności , gdy nie ponosisz odpowiedzialności za
kalkowanie kłamstw..

892. Data: 2009-04-14 08:40:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> A, technika.. :-P To dlaczego nie było tej techniki przed Rewolucją?
> To pewnie też za sprawą techniki przestano strzelać do ludzi pracy w
> krajach kapitalistycznych?
> Powtarzam jeszcze raz - gdyby nie Rewolucja w Rosji (czy jakakolwiek
> inna, byleby w dużym kraju) nadal by było batożenie biedaków..
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???

Powtarzasz fanatyzmy,dlaczego wcześniej rewolucji przemysłowej nie
było,ty chyba na łeb upadłeś doszczętnie,tak jakbyś się pytał
dalaczego w 13wieku nie latano w kosmos,bo było to durniu nie możliwe.

893. Data: 2009-04-14 08:41:08

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Opisałeś dokładnie... w skrócie.

No a co mam napisać - dokładny opis , punkt po punkcie zająłby mi parę
miesięcy.. :-(

894. Data: 2009-04-14 08:44:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Psychicznie chory też może się dziwić dlaczego jego urojeń inni nie
podzielają i dlaczego w internecie wypisują,że jego objawy są
chorobą.Ale niestety taka dolegliwość,że normalni raczej omamów nie
mają.

895. Data: 2009-04-14 08:50:13

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie czuję się ludem pracującym a tym bardziej wyzyskiwanym. Więc z
> łaski swojej nie podłączaj mnie pod swój target.

A więc nie Twoja.. A może nawet ona będzie przeciw Tobie..

PS. Narzekałaś na pracę to pomyślałem że czujesz się wyzyskiwana.. :-(

896. Data: 2009-04-14 08:53:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> A więc nie Twoja.. A może nawet ona będzie przeciw Tobie..

No pacz, nawet wolne zawody będzie tępić proletariat? To głupi jakiś,
bo kto mu będzie usługi wykonywał?

> PS. Narzekałaś na pracę to pomyślałem że czujesz się wyzyskiwana..
> :-(

To była moja świadoma decyzja, że taką, a nie inną pracę wybieram.
Gdybym biegała do kościółka, miałabym pretekst, żeby odmówić :P

--
Pozdrawiam - Aicha

897. Data: 2009-04-14 09:09:05

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Powtarzasz fanatyzmy,dlaczego wcześniej rewolucji przemysłowej nie
> było,ty chyba na łeb upadłeś doszczętnie,tak jakbyś się pytał
> dalaczego w 13wieku nie latano w kosmos,bo było to durniu nie możliwe.

Tak się składa że po tzw. rewolucji przemysłowej ludowi pracującemu
jakoś nie poprawiło się na dobre.. Dopiero po Rewolucji w Rosji
nastąpiła wyraźna poprawa..
Nie ma żadnej gwarancji że bez Rewolucji (w Rosji) nastąpiłaby
jakakolwiek poprawa.. Cywilizacja ludzka liczy kilka tys. lat i jakoś
wcześniej nikt nie pomyślał żeby przestać batożyć biedaków..

898. Data: 2009-04-14 09:12:02

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> podzielają i dlaczego w internecie wypisują,że jego objawy są
> chorobą.Ale niestety taka dolegliwość,że normalni raczej omamów nie

Próbujesz się wykręcić sianem z tematu Jugosławii.

899. Data: 2009-04-14 09:20:39

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> No pacz, nawet wolne zawody będzie tępić proletariat? To głupi jakiś,
> bo kto mu będzie usługi wykonywał?

Oczywiście nie musisz się niczego obawiać dopóki nie przyjdzie Ci ochota
na wyzyskiwanie innych..

> To była moja świadoma decyzja, że taką, a nie inną pracę wybieram.
> Gdybym biegała do kościółka, miałabym pretekst, żeby odmówić :P

I to Ci się jak najbardziej chwali. Być samodzielnym, piękna sprawa..

900. Data: 2009-04-14 09:24:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

No to straszne dlaczego nikt nie pomyślał o tym,żeby jędrysa osiedlić
na plutonie.Poza tym
Kiedyś nie było również kapitalizmu,a chłop był do baroku wolny.I
wcale nie był traktowany tak jak jak to komuniści twierdzili,bo w
życie wsi raczej się nie mieszano-wystaczy chłopów przeczytać.
Zmiany doprowodziły do tego,że w miastach zaczęto budować fabryki-
rewolucja przemysłowa,ale one były tak prymitywne ,że nie były w
stanie ogromnej produkcji stworzyć,więc towar przez robotników był
produkowany,ale ich stać na jego nie było,dopiero jak zaczęto
udoskonalać technologie,cena zaczeła spadać i wszystkim się
polepszyło.A komunizm przerwał ten etap ,miliony pozabijano,a jak już
ukradziano maszyny z europy to i tak nikt nie pracował.

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...
Skąd się bierze przemoc.