kaspar hauser

881. Data: 2009-04-14 07:56:40

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Chyba ci tego karbowego brakuje,to byś może zszedł na ziemie,bo na
> atykomunistycznym zachodzie jakoś tych karbowych nie ma,a komunizm
> karbował milony do śmierci.

Nawet nie rozumiesz globalnego znaczenia rewolucji.. Na zmianach w Rosji
skorzystali normalni ludzie w innych krajach.. Np. w USA Rockefellery,
Morgany iip. musieli poluzować jarzmo wyzysku..

882. Data: 2009-04-14 08:02:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Wasza, czyli wyzyskiwanego ludu pracującego na darmozjadów..

Nie czuję się ludem pracującym a tym bardziej wyzyskiwanym. Więc z
łaski swojej nie podłączaj mnie pod swój target.

--
Pozdrawiam - Aicha

883. Data: 2009-04-14 08:04:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Nikt nie skorzystał fanatyku,bo tam problem rozwiązano za pomocą
techniki,tak jak kilkanaście razy pisałem ,tzw rwolucja przemysłowa i
technologiczna i na takim poziomi,że ludzie wyjeżdzający na zachód
japy otwierali ze zdziwienia.Tam się puszki po piwie wyżucało,tu te
śmiecie ludzie kolekcjonowali tak jak teraz bezdomni.Powinno się
ciebie dorwać uważam i powinieś ponieś konsekwencje tego,że przez tak
skrajno,skrajnych debili komunizm ta zmora wszystkiego co normalne i
ludzkie,trwał i mordował.

884. Data: 2009-04-14 08:05:35

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Cieżko jest w intetnecie znaleźć,urojenia na temat jugosławi.

Widzę że dla Ciebie nie.
Ja tam byłem i żyłem szmat czasu, a ty mi mówisz że nie mam racji, że
się mylę i opierasz swoje zdanie na danych z internetu.. O co Ci chodzi?

885. Data: 2009-04-14 08:11:33

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Przecież o tym piszę.

> Normalny człowiek nie jest wolnomyślicielem - zapominasz o tym...

Ale ja piszę o normalnie myślącym człowieku (o mózgu nieskażonym
propagandą).. :-)

886. Data: 2009-04-14 08:13:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Opieram na tym,że jeśli się pasożytuje to jest bieda,a jak szukam
danych to tylko one ten obraz potwierdzają,to za komuny tylko
propagande dla ciemnoty wypisywano i wtłaczano,Na tym polega
wolność,że w komuniźmie prawdziwch danych nie było,a teraz są.

887. Data: 2009-04-14 08:20:26

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że myślą inaczej, to nie znaczy, że gorzej.

Było o jasności mysli... pisz na temat, proszę :/

> To byli ludzie, którzy dorwali się do władzy. Jak to ludzie - wtedy, dziś
> zawsze.
> Tylko że dziś, w demokracji, nagan to już przeżytek, motłoch zbyt bogaty
> dziś, więc to pieniądz (lub groźba jego braku raczej) jest lepszym i
> skuteczniejszym narzędziem manipulacji :->

Komuniści wszak cały czas powracają do nagana... oderwać się od korzeni nie
mogą nijak...

Pzdr
Paweł

888. Data: 2009-04-14 08:22:30

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Potraktowałam. Wreszcie mogłam się wygrzać w łóżku bez konieczności
> latania po sklepach i za dzieckiem. Gości też olałam :D

Zawsze jakaś odmiana. :-)

889. Data: 2009-04-14 08:31:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Zawsze jakaś odmiana. :-)

Nie do końca. Pracę musiałam odbębnić.

--
Pozdrawiam - Aicha

890. Data: 2009-04-14 08:31:59

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> ciebie dorwać uważam i powinieś ponieś konsekwencje tego,że przez tak
> skrajno,skrajnych debili komunizm ta zmora wszystkiego co normalne i

A, technika.. :-P To dlaczego nie było tej techniki przed Rewolucją?
To pewnie też za sprawą techniki przestano strzelać do ludzi pracy w
krajach kapitalistycznych?
Powtarzam jeszcze raz - gdyby nie Rewolucja w Rosji (czy jakakolwiek
inna, byleby w dużym kraju) nadal by było batożenie biedaków..

--

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...