Re: kaszanka

1. Data: 2004-03-17 13:19:14

Temat: Re: kaszanka
Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

andrzej wrote:

> poszukuje przepisu na wykonanie kaszanki

Kasza gryczana, krew i skwarki
Kasze ugotowac, zmieszac z reszta, dosolic, dopieprzyc, wepchac do
kiszki i gotowe. Chyba sie jeszcze gotuje przez czas jakis.

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2004-03-17 13:26:44

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kasza gryczana, krew i skwarki
> Kasze ugotowac, zmieszac z reszta, dosolic, dopieprzyc, wepchac do
> kiszki i gotowe. Chyba sie jeszcze gotuje przez czas jakis.

Mi się wydaje, że tam są jeszcze jakieś kawałki czegoś, jakiegoś podrobu. No,
może nie w takiej sklepowej, ale w domowej. Nie robiłam, ale zdarzało się jeść.
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-03-17 13:36:48

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:
> Mi się wydaje, że tam są jeszcze jakieś kawałki czegoś, jakiegoś
> podrobu. No, może nie w takiej sklepowej, ale w domowej. Nie robiłam,
> ale zdarzało się jeść.

Wątróbka ??

gdaMa (Magda)

1. Data: 2004-03-17 13:37:57

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shrek wrote:
> Kasza gryczana, krew i skwarki
> Kasze ugotowac, zmieszac z reszta, dosolic, dopieprzyc, wepchac do
> kiszki i gotowe. Chyba sie jeszcze gotuje przez czas jakis.
Prędzej parzy, tak jak bialą kiełbasę, woda ma wrzeć a nie gotowac się
gdaMa (Magda)

1. Data: 2004-03-17 14:38:00

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gdaMa napisał:

>woda ma wrzeć a nie gotowac się
> --
> Pozdrawiam,
> gdaMa (Magda)

Mozesz mi wyjasnic roznice? :)

D.

1. Data: 2004-03-17 15:44:02

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> dla mnie wrze jak sie kiełbasa nie lata po garnku jakby chciała z niego
> ucieć (w wodzie pojawiają się małe pojedyncze bąbelki), gotuje się jak
> już prawie ucieka (burza w garze) - paniał?
Wrzenie to parowanie w całej objętości czyli burza w garze.
joanna

1. Data: 2004-03-17 15:44:32

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-17 22:19:48

Od: "Radek K." <radek678@usun_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> Wątróbka ??
>
> --
> Pozdrawiam,
> gdaMa (Magda)

i chyba spotkalem cynaderki

[chwale] Buleczki oliwkowo-slonecznikowe Reny
Szukam Aforyzmów i Przysłów na temat jedzenia
jaki robot
ser Philadelphia?
Ciasteczka sezamowe??