Re: klawisze trwałe

Data: 2009-01-31 21:47:10
Temat: Re: klawisze trwałe
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

Dnia 31.01.2009 09:58, użytkowniczka/użytkownik robercik-us napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Zbigniew A. Gintowt pisze:
>
> [..]

> Witam :-)
> Nie wiem, czy rzeczywiście do czegoś się przyczyniły apele i zachęty, bo
> trzeba zauważyć, że tak ta grupa, jak i inne fora internetowe tak na
> prawdę są dostępne jedynie garstce niepełnosprawnych, a ci którzy nie
> mają w sobie motywacji do podejmowania zajęć zarobkowych i pewnie dalej
> siedzą w domach są w stanie... że tak powiem... uśpienia :-).
> Po prostu dobrze im z tym, że ktoś im zapewni wszystko, co minimalne i
> [...]

Zgadzam się z Tobą w 100% - tak to jest i to jest główna przyczyna, że ci co nic nie
robią mogą od Państwa więcej wyłudzić niż Ci co im się chce i się starają.

A Państwo tego nie widzi, że jak da więcej aktywnym, to w ogólnym bilansie da mniej,
bo mu się zwróci w różnej maści podatkach, to na zachodzie tak działa, i nie łudźmy
się, że tamte państwa wspierają aktywnych z miłości, oj nie - to jest czysta
ekonomiczna kalkulacja:
- pracuje, dostaje premię - kupuje, płaci podatki
- nie pracuje, dostaje tylko minimum zasiłków - mniej kupuje, mniej płaci podatków

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)